Wagge
Kiruna?
Låter fint det!Palmas skrev:2564918Siktet är inställt på Mittsverigebanan några gånger under kommande semester.
Låter fint det!Palmas skrev:2564918Siktet är inställt på Mittsverigebanan några gånger under kommande semester.
Modellen gör sig inte riktigt på bild men den är fantastisk snygg irl. GrattisPalmas skrev:Postar även lite bilder, nu går det inte att berömma putsen men vem bryr sig?
Nu blir det svars-SM här.Nursey skrev:2565108Vänta här nu..jag förde med mig en redan inreggad hoj från Irland (IRL reggad alltså) och det blev ett jäkla ståhej för jag hade inte mitt COC papper och jag fick vackert ombesiktiga hela skiten när jag äntligen fick tag i mitt COC ett par månader senare (och hojen hade gått 900 mil och var 14 månader gammal och allt var original). Kolla upp det för säkerhetsskull
Stort grattis till hojen, det är min drömhoj..tom färgen var rätt o lillkillen är sååååå söt på din avatar.
Jag kollar om jag kan hitta några fälgar. Det kan vara något på gång. PM:ar om jag hittar något.sandstream skrev:2565629Grattis till hojen
Är själv klart sugen på att testa en R750 på bana.
Skulle du snubbla över ett par fälgar till en R1000 05-06 där nere så har du en köpare här!
Tackar! Den är rätt grym (om jag får säga det själv ) är inte lika fet som GSXR 1000 utan det märks att det är en lite mindre hoj.Bingo skrev:2565638Modellen gör sig inte riktigt på bild men den är fantastisk snygg irl. Grattis
Palmas skrev:2566404
Förresten hur känns det att vara tillbaka i Sverige? Själv så har jag en lite konstig situation där min fru och son är tillbaka i Sverige men jag pendlar plus att jag har kundbesök där med jämna mellanrum.
Jag gillar den skarpt i denna blank- och mattsvarta kombination. Den ser brutal ut så jag kommer att behålla den stilen. Jag var helt såld på den här hojen första gången jag såg den så det känns bra att ha en.
Du har alldeles rätt. Frugan och sonen bodde här nere i ett halvår men min fru trivdes inte så vi fick välja det enda alternativet så de har flyttat tillbaka till Sverige. Det är lite tråkigt och man saknar dem väldigt, speciellt på helgerna man måste vara här.Nursey skrev:2566451Det känns så RÄTT att vara hemma (tackar som frågar) Har inte ångrat flytten hem en sekund!!
Hade inte du frugan där hos dig förut eller missförstod jag det? Måste vara slitsamt att resa fram och tillbaka
Minns då jag såg den mattsvarta 750'n på hojmässan i Dublin..hjärtat slog volter. Det är en SÅDAN jag skall ha!!! Har ett foto som jag sitter o drägglar på
Jag skall till Tyskland på minisemester om 3 veckor. Är det stora prisskillnader på hojgrejer/bildelar (jfrt m Sverige?).
Ha det bra
Abloy skrev:2566475Till sommren ska jag jaga skiten ur både dig och din cykel runt mittsverigebanan
Grattis till en fin cykel
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |