Nu är vi körda grabbar

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Människan lär ju utrotat sej själv innan det där inträffar.

/P. Essimist

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Om inga karlar fanns, varifrån skulle man få sperman som de skulle spruta in i kvinnorna då?
Jag menar, även om man skulle tömma varenda man innan de dog ut, så skulle det ju inte räcka i alla evighet.
Och några pojkar måste ju födas ändå tycker man.. lr ska de välja ut bara tjejspermier kanske :confused: :confused:

Näe..
Om mannen dog ut, va skulle man då bli kå..eh, kär i ?:rolleyes:
(bortsett från hojen då)

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Tinatjejen skrev:
Om inga karlar fanns, varifrån skulle man få sperman som de skulle spruta in i kvinnorna då?
Jag menar, även om man skulle tömma varenda man innan de dog ut, så skulle det ju inte räcka i alla evighet.
Och några pojkar måste ju födas ändå tycker man.. lr ska de välja ut bara tjejspermier kanske :confused: :confused:

Näe..
(bortsett från hojen då)

Lika bra att testa igen då. Eller? http://test3.thespark.com/gaytest/

:squid

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
Tinatjejen skrev:

Om du fortsätter att läsa efter rubriken så får du svar.. ;)

Shrek

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Tinatjejen skrev:

Näe..
(bortsett från hojen då)

Två tjejer kan få barn, vet inte i detalj hur det går till men i princip ersätter man spermiens funktion med en kvinnas DNA på någon vänster, för att befukta en annan kvinna. Resultatet blir alltid en flicka till. Det är vår lösning. Hur naturen kommer att garantera artens överlevnad vetefan, men om den håller på och raderar mannens arvsmassa måste det finnas nån plan .. :crash

Anyway, ditt stöd uppskattas och värmer :bow :bow

Nu ska jag ut o stöta på flator :öl

XXXX

experience,..what's that?
Gick med
3 May 2003
Hoj
FZR1000, TT600R
Jag tänker då j-lar i mig skjuta av allt vad det gå innan dess.. :squid

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
de är ju mannen som bestämmer om det ska bli en pojke eller flicka.. i tjejjers ägg så är det neutralt.. en x DNA uppsättning..

killar har både y och x .. kommer en x spermie att träffa ägget så blir det en flicka.. en y .. en pojke.
med andra ord så är det mannen som bestämmer... fast det har inte tjejjerna fattat än :fakta :p

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Vilken fridfull värld det skulle bli med tanke på hur lätt kvinnor har för att hålla sams med varandra. :D
-Dom skulle atombomomba varandra tillbaka till stenåldern på en kvart över en stulen handväska eller någonting i den stilen!. :fakta

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Hightuned skrev:
Vilken fridfull värld det skulle bli med tanke på hur lätt kvinnor har för att hålla sams med varandra. :D
-Dom skulle atombomomba varandra tillbaka till stenåldern på en kvart över en stulen handväska eller någonting i den stilen!. :fakta

Handväska?! :eek:
*garv*
Packväska möjligtvis :rolleyes:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Skall världen endast bestå av kvinnor. Då hoppas jag att det blir vettiga tjejer och inte massa fjollor.
hur skall vi klara oss utan männen då?
jag vill inte alls ha sex med en låtsassnopp :gråta

Snälla låt det inte hända!

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Bikerbitch skrev:
Skall världen endast bestå av kvinnor. Då hoppas jag att det blir vettiga tjejer och inte massa fjollor.
hur skall vi klara oss utan männen då?
jag vill inte alls ha sex med en låtsassnopp :gråta

Snälla låt det inte hända!

Oroa dig inte, jag ska låta bevara min i en sån där kryogenisk frys så har ni något att glädja er med när vi är borta flickor. :D

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Shrek skrev:
Framförallt om hela jordens tjejbefolkning då är gay.. :skrämd

Hur skulle då kärnfamiljen och sexualundervisningen se ut i framtiden?. Läraren: -Jämna veckor har mamma 1 på sig strappondildon och ojämna veckor har mamma 2 på sig den. :confused:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hightuned skrev:
Oroa dig inte, jag ska låta bevara min i en sån där kryogenisk frys så har ni något att glädja er med när vi är borta flickor. :D

Oh thank you!
Om du ser ut som på avataren så är det :tummenupp
För det är du till vänster va? :brynad

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...