prulle skrev:2441256Man fortsätter köra.![]()
Skulle inte du sälja den?Lundgren skrev:2441287Man börjar använda sitt andra intresse. Man gör projekt. Och jag fortsätter med crm:en. Är inte helt nöjd med den som den är. Så det kommer ske stora förändringar. Har bestämt mig för att plocka ned motorn och svetsa det. Och då kommer massa annat göras![]()
Jo jag har velat fram och tillbaka en del nu. Men va fan. Är inte riktigt nöjd med den och det är lättare såhärprulle skrev:2441291Skulle inte du sälja den?![]()
Okej. jo sen får du nog mer till vårenLundgren skrev:2441302Jo jag har velat fram och tillbaka en del nu. Men va fan. Är inte riktigt nöjd med den och det är lättare såhärFår låna pengar eller något
![]()
Jo man kan ju alltid hoppasprulle skrev:2441658Okej. jo sen får du nog mer till våren![]()
Ja din röv är lite 2d... På hojen altså!Lundgren skrev:2441680Jo man kan ju alltid hoppasKanske blir en USD gaffel bla
Men kanske gör om rumpan igen, är inte nöjd riktigt
Ny front blir det och
![]()
Mr EmCom skrev:2442008mitt garage ser förjävligt ut.. det är fan på gnällen att man får in hojjen där.. måste fan röjja så man kan arbeta där..
å sen till han som startade tråden: ja tycker vi slaktar budbäraren.. banna han
HATA VINTER
hehe ja.. ne men asså jg säger att det är vinter när det inte går att åka MC längre.. dvs när det är halt på vägarna..DaWoos skrev:2442016syftar du på mig??![]()
dvs Aldrig. Går alltid att köra. Tar lite längre tid att komma fram baraMr EmCom skrev:2442137hehe ja.. ne men asså jg säger att det är vinter när det inte går att åka MC längre.. dvs när det är halt på vägarna..
Men du har ju en hoj som är rolig att rammla med också. Jag syftar förstås på RS:enlasse kongo skrev:2442156ähhh va ni är mesiga!!
körde 90mil i minusgrader förra året välte nog 4gånger,, hjulspin i 90km/h men det ska slås i år
Lundgren skrev:2442163Men du har ju en hoj som är rolig att rammla med också. Jag syftar förstås på RS:en![]()
jag hoppas att det inte va den han körde med då...Lundgren skrev:2442163Men du har ju en hoj som är rolig att rammla med också. Jag syftar förstås på RS:en![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |