Nu e säsongen slut!!!!

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
Ja... nu kom den första snön i varberg ca 10 cm eller nått... och -6 grader kallt.. fan nu längtar jag bara till våren! och försök aldrig att köra preställ med en rd med slicks..... nu e det bara att sitta inne och dricka :fyllisar

Pungis

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Fazer
Hm här har det vart så i 2 månader :D
Ligger varberg i södra skåne eller?

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
SmackMan skrev:
Ja... nu kom den första snön i varberg ca 10 cm eller nått... och -6 grader kallt.. fan nu längtar jag bara till våren! och försök aldrig att köra preställ med en rd med slicks..... nu e det bara att sitta inne och dricka :fyllisar

Haha, vi i Uddevalla har haft mycket snö från o till i en månad nu :D O det e ju inte så långt mellan Varberg o Uddevalla :)

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Haha min mc säsong har varit över för längre sen. Här har snön kommit lite då och då.

Ulf G

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gott och blandat
Vad är nu detta? Jag trodde att hojsäsongen slitade 31/12 och började 1/1?

KTM-fantomen

jag äger vägen
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
ktm 660 factory replica
Själv så kör man året om med min äventyrshoj! dubbat däcken med m8. skottar som satan! :tummenupp

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Poffer skrev:
Haha, vi i Uddevalla har haft mycket snö från o till i en månad nu :D O det e ju inte så långt mellan Varberg o Uddevalla :)
hihi ja i udevalla e de snö men jag kör endå nu när jag kom hem så hade jag frosttvättat stället *måste skaffa visirskrapa* poffer kör du fortfarande eller har du ställt av, jag har ju börjat med körkortet nu så jag räcknar med att a det i mars.

//Niklas

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Nikel skrev:
hihi ja i udevalla e de snö men jag kör endå nu när jag kom hem så hade jag frosttvättat stället *måste skaffa visirskrapa* poffer kör du fortfarande eller har du ställt av, jag har ju börjat med körkortet nu så jag räcknar med att a det i mars.

//Niklas

Då får du ha en jävla tur! Dom brukar inte börja med uppkörningarna förns i april som tidigast. Kanske slutet av Mars men då får det vara väldigt milt väder. Jag ställer inte av min, kör så fort det inte är is ute!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
Då får du ha en jävla tur! Dom brukar inte börja med uppkörningarna förns i april som tidigast. Kanske slutet av Mars men då får det vara väldigt milt väder. Jag ställer inte av min, kör så fort det inte är is ute!
jo dom sa att om vädret e ok kan man köra, hoppas hoppas hoppas, ska du med på sverige runt resan?

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Nikel skrev:
jo dom sa att om vädret e ok kan man köra, hoppas hoppas hoppas, ska du med på sverige runt resan?

Ok, jo det e ju bara att hoppas. Jag har hört det så många ggr förr...så jag tvivlar på att det blir ngn. Åker jag på en längre resa så skulle det kunna vara till något mc-evenemang. Annars åker jag nog hellre runt på västkusten :tungan

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
Ok, jo det e ju bara att hoppas. Jag har hört det så många ggr förr...så jag tvivlar på att det blir ngn. Åker jag på en längre resa så skulle det kunna vara till något mc-evenemang. Annars åker jag nog hellre runt på västkusten :tungan
jo det brukar ju bli så men om + att västkusten e mycket finare :rofl

//Niklas

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...