Bikerbitch
Stolt mamma
Gargagevändingar hit och serpentinbanan dit..Det är så tråkigt och därför är jag hemskt tacksam att jag numera slipper göra dom!!
I min ficka ligger en lapp som talar om att jag har körkort för A begränsad motorcykel och det var en enorm känsla när han sa att
"Du är godkänd"
Jag är hemliga tjejen själv så jag får väl vara så modig och tala om att detta faktiskt var min tredje uppkörning. Kuggade den förra genom att köra för långsamt på motorvägen.
Jag bröt ihop och fick en ny tid och nu tamefan så satt den!
Skrek av glädje och kunde såklart inte hålla tillbaka tårarna.
För efter allt detta slit med övningar nästan varenda dag i 3 månaders tid så är jag värd mitt körkort.
Jag har så många att tacka!
Speciellt tack till Relapse och Tom som har ställt upp nästan varje gång då jag har tjatat. Dom har fått höra både det ena och det andra.
I början var det svordomar och skrik när man inte lyckades med garagevändningen. Innan uppkörningarna har man varit så nervös att jag verkligen betett mig som en bitch. Men båda herrarna har svalt det och förstått varför jag varit så sur/ledsen och arg.
Det har betytt så mycket för mig grabbar! Största tacket!
Det är underbart att ha så snälla vänner!
Sen även tack till Roffe och Ace Niki som också ställt upp och kört.
Mestadels förra året men även detta år!
Stort tack för hjälpen! Samma med Jim ( GSXR1100FRAD ) Tack för din hjälp också!
Detta låter som Oscarsgalan eller liknande men jag har verkligen många att tacka!
Pappa som var med idag och som också hjälpt till.
Mamma som har försökt lugna ner mig.
Syrran som bad mig skärpa till mig imorse och ta körkortet
jP som har stöttat, kramat och tröstat och nu äntligen fick se mig ta körkortet. Älska.
Oljekyld gsxr som var den som fick mig att ge mig in på detta med att ta eget körkort. Hade du inte funnits hade jag nog aldrig kört hoj idag.
Jarla mc skola
Och så alla som skickat sms och stöttat utav bara sjutton!
Många kramar till er!
Nu är jag en riktigt BIKERBITCH ! Vi syns ute på vägarna!
// Jannica
I min ficka ligger en lapp som talar om att jag har körkort för A begränsad motorcykel och det var en enorm känsla när han sa att
"Du är godkänd"
Jag är hemliga tjejen själv så jag får väl vara så modig och tala om att detta faktiskt var min tredje uppkörning. Kuggade den förra genom att köra för långsamt på motorvägen.
Jag bröt ihop och fick en ny tid och nu tamefan så satt den!
Skrek av glädje och kunde såklart inte hålla tillbaka tårarna.
För efter allt detta slit med övningar nästan varenda dag i 3 månaders tid så är jag värd mitt körkort.
Jag har så många att tacka!
Speciellt tack till Relapse och Tom som har ställt upp nästan varje gång då jag har tjatat. Dom har fått höra både det ena och det andra.
I början var det svordomar och skrik när man inte lyckades med garagevändningen. Innan uppkörningarna har man varit så nervös att jag verkligen betett mig som en bitch. Men båda herrarna har svalt det och förstått varför jag varit så sur/ledsen och arg.
Det har betytt så mycket för mig grabbar! Största tacket!
Det är underbart att ha så snälla vänner!
Sen även tack till Roffe och Ace Niki som också ställt upp och kört.
Mestadels förra året men även detta år!
Stort tack för hjälpen! Samma med Jim ( GSXR1100FRAD ) Tack för din hjälp också!
Detta låter som Oscarsgalan eller liknande men jag har verkligen många att tacka!
Pappa som var med idag och som också hjälpt till.
Mamma som har försökt lugna ner mig.
Syrran som bad mig skärpa till mig imorse och ta körkortet
jP som har stöttat, kramat och tröstat och nu äntligen fick se mig ta körkortet. Älska.
Oljekyld gsxr som var den som fick mig att ge mig in på detta med att ta eget körkort. Hade du inte funnits hade jag nog aldrig kört hoj idag.
Jarla mc skola
Och så alla som skickat sms och stöttat utav bara sjutton!
Många kramar till er!
Nu är jag en riktigt BIKERBITCH ! Vi syns ute på vägarna!
// Jannica