NU har jag gett upp.....

Mingves

Guest
...jag kommer inte köpa hoj i år. Jag får vänta tills jag fyller 30 om två år...
Kollade med alla bolag vad en SV650 skulle kosta....Ingen ligger under 13000kr för en helförsäkring....
Som bäst kunde jag få 8500kr hos B&mc ...men då var jag tvungen att flytta min försäkring från T-H på en gammal bil jag har...och jag har inte för mig att den var på full bonus som jag uppgav......alltså: jag kommer inte att ha råd med hoj i år.

Faan den bistra sanningen kommer i fatt mig. Alltså man jobbar som konsult och man har inte råd att äga en riktig båge....(jag sänker mig inte till Offroad eller custom= de kommer väl höjas nästa gång...)
Jag trodde att när man väl började jobba skulle man ha råd med det man ville......men så är det ju inte......

Jag är grymt impad av er som kan leva på gröt eller köra trafikförsäkrat för att få köra hoj...det kan inte jag...

När jag kollade hoj i höstas tänkte jag, susab de kommer nog höja snart, och mycket riktigt....nu höjer de dj---larna.

Man skall ju inte hoppas på att man skall bli gammal men i detta fallet så är det tyvärr det ända som hjälper.....

Jag kommer att hänga kvar som supporter här på Sporthoj.com men tyvärr kommer det nog inte bli ngn hoj i år.....faaaan va trist!!!!!!!

///M :(

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Halvförsäkra, köp en äldre hoj, gör vad som krävs !
If there´s a will, there´s a way ! :tummenupp

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Låter trist. Men jag är även förvånad. 13000 som billigast, är det verkligen sant? Låter som helår helförsäkrad, inte som påställd X antal månader och sedan garageförsäkring......

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Mingves skrev:
...jag kommer inte köpa hoj i år. Jag får vänta tills jag fyller 30 om två år...
Kollade med alla bolag vad en SV650 skulle kosta....Ingen ligger under 13000kr för en helförsäkring....