Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tack vare en väldigt generös och underbart snäll vän har jag fått låna en söt liten hoj att köra med under helgen. Så jag tänkte ta min premiärtur på fredag och undrar om fler är körsugna?
Enligt klart.se så ska det vara sol och 9 grader på fredag. Jag jobbar till kl 15 så jag tänkte köra nån gång vid 16.
Är det fler som är sugna så kan vi mötas på Midhem Statoil. Vet inte vart jag tänkt köra ni får gärna ta initiativ vart det ska bäras av.
Anledning jag satt två datum är att jag vill köra på söndag med. Söndag är jag ledig så det passar mig när som. :ivirig
Såå....
Samling: Midhem Statoil
Tid: 1600
När: fredag 2/4
Hoppas vi ses!
Enligt klart.se så ska det vara sol och 9 grader på fredag. Jag jobbar till kl 15 så jag tänkte köra nån gång vid 16.
Är det fler som är sugna så kan vi mötas på Midhem Statoil. Vet inte vart jag tänkt köra ni får gärna ta initiativ vart det ska bäras av.
Anledning jag satt två datum är att jag vill köra på söndag med. Söndag är jag ledig så det passar mig när som. :ivirig
Såå....
Samling: Midhem Statoil
Tid: 1600
När: fredag 2/4
Hoppas vi ses!