Som en del säkert känner till så började båtveckan i Öregrund igår kväll. Öltätlet var i stort sett fullt, mycke öl å Rock'n Roll. De e party det
Jag kan varmt rekomendera fredag kväll, brukar var skitkul. Mycke folk å bra stämmning i hamnen.
Passa på å kom ut till Östkusten pärla någon av dagarna, mycket folk å hojar brukar det vara hela dagarna.
http://www.roslagsloppet.com/batveckan/
Båtfestivalvecka och Roslagsloppet 2007-07-30
Båtfestivalveckan 1-4 aug
Beachvolley, båtdragsterrace, ungdomsrace rundbana max 30 hk, uppvisningar: thundercat, sjöräddningen samt helikopter. Festivaltält med musik varje kväll.
Roslagsloppet 4 aug.
Start: Trälhavet, Vaxholm kl 10.
Internationell racerbåtstävling (45:e året) med målgång i Öregrund
Plats: Hamnen i Öregrund
Vägbeskrivning: Väg 288 från Uppsala till Östhammar, väg 76 mot Gävle, sväng höger mot Öregrund 11 km
Klockan:
Bussförbindelse: Upplands Lokaltrafik 811, 639
Arrangör: Öregrunds Racerklubb www.roslagsloppet.com
Vill ni parkera hojarna lite avsides, brukar bli stökigt i hamnen på kvällen, så bor jag 300 meter därifrån, pm:a i så fall
Jag kan varmt rekomendera fredag kväll, brukar var skitkul. Mycke folk å bra stämmning i hamnen.
Passa på å kom ut till Östkusten pärla någon av dagarna, mycket folk å hojar brukar det vara hela dagarna.
http://www.roslagsloppet.com/batveckan/
Båtfestivalvecka och Roslagsloppet 2007-07-30
Båtfestivalveckan 1-4 aug
Beachvolley, båtdragsterrace, ungdomsrace rundbana max 30 hk, uppvisningar: thundercat, sjöräddningen samt helikopter. Festivaltält med musik varje kväll.
Roslagsloppet 4 aug.
Start: Trälhavet, Vaxholm kl 10.
Internationell racerbåtstävling (45:e året) med målgång i Öregrund
Plats: Hamnen i Öregrund
Vägbeskrivning: Väg 288 från Uppsala till Östhammar, väg 76 mot Gävle, sväng höger mot Öregrund 11 km
Klockan:
Bussförbindelse: Upplands Lokaltrafik 811, 639
Arrangör: Öregrunds Racerklubb www.roslagsloppet.com
Vill ni parkera hojarna lite avsides, brukar bli stökigt i hamnen på kvällen, så bor jag 300 meter därifrån, pm:a i så fall