Nu ska jag berätta

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nackdelen med att vara egenföretagare. Största felet med detta är fikapauserna. Shit va trist det är att fika ensam. Visst nu har man oftast bara en per dag men den är trist den.

Fler än jag som sitter ensam om dagarna och fikar? Vi kanske skulle kunna ha gemensam fikarast här på SH och spamma.
Fika rast klockan 10 låter det bra?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Qwerty skrev:
Nackdelen med att vara egenföretagare. Största felet med detta är fikapauserna. Shit va trist det är att fika ensam. Visst nu har man oftast bara en per dag men den är trist den.

Fler än jag som sitter ensam om dagarna och fikar? Vi kanske skulle kunna ha gemensam fikarast här på SH och spamma.
Fika rast klockan 10 låter det bra?

Vad gör din firma Q?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Lite av det mesta inom ström. Reservkraftsomkopplare, Säkerhetsbrytare, kanalskenor, utveckling av ip telefoni. Jo här görs det mycket. Samt försäljning av kontaktdon(walther) och flexibler(jordflätor). Ja det är väll vad som görs här.

Själv då?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Qwerty skrev:
Lite av det mesta inom ström. Reservkraftsomkopplare, Säkerhetsbrytare, kanalskenor, utveckling av ip telefoni. Jo här görs det mycket. Samt försäljning av kontaktdon(walther) och flexibler(jordflätor). Ja det är väll vad som görs här.

Själv då?

Fotograf, För tillfället så jobbar jag åt Skolfoto Norden och glider runt i landet och plåtar barn. Annars så blir det lite bröllop, dop, studenter. Har väl gjort lite modejobb till tidningar ochså men det är långt mellan dom.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Okey. Kan faktist berätta att oljekyld??Vattenkylds mamma är kund till oss och det är till dom vi säljer reservkraftsomkopplarna. Det du oljekyld det viste du inte.

Dock så har jag inte en aning om vem som är hans mamma där borta eller vem oljekyld är förutom en kille på SH.

Jag ha 3 min till fika rast. Är vi bara två st som känner oss ensamma och övergivna vid denna heliga stund?

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Jag kan blanda mig i fikat, sitter och käkar frukost på kontoret i ensamhet också.

Jobbar på stor firma, vi är 2 stycken så det blir lite ensamt ibland här också.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Shit dubbelt så stor frima än mej.

Nä faktist så är detta pappas bolag, dock så är han inne mindre och mindre och jag blir mer och mer ensam.

Men det är kul när han kommer in och man kan fika och prata med någon.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Qwerty skrev:
Okey. Kan faktist berätta att oljekyld??Vattenkylds mamma är kund till oss och det är till dom vi säljer reservkraftsomkopplarna. Det du oljekyld det viste du inte.

Dock så har jag inte en aning om vem som är hans mamma där borta eller vem oljekyld är förutom en kille på SH.

Skansol?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Japp du vet nästan allt. Vad heter då min firma?

P.s det va faktist Gsx1100frad som berättade det där med Vattenkylds mamma.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Qwerty skrev:
Sege Vad sysslar du/ni med om dagarna?

Sån där IT-konslut.

Dvs; fikar, säger svåra ord, fikar mer, skriver svårt ord i email, fikar, kompilerar ny version så kunderna ser nytt versionsnummer, fikar, går på toa, fikar fikar fikar och fikar.

:1pajas

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Shit Fikarasten lider mot sitt slut. Trevligt att tillbringa den med er.

Nu ska nog jag gå och slita.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
just nu jobbar jag ensam framför datorn! det är inte ett så pengagenererande jobb,mest för personlig njutning(det kan väl anses som ett jobb att leta efter Gr2). om en timme jobbar jag på "vanliga" jobbet... men nån gång ska vill jag också ha ett eget jobb:)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Men du delar ju ut en fil Gr2 som är på 0mb. Delar du ut saker som ej finns? :whip

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Ska du säga Hallen. Som aldrig i ditt liv jobbat. Sätt fart själv och stäng av den där filmen som går på den andra datorn.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy