Nu ska vi spekulera... VEM?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Trist för den dom tog, läste detta på UNT:

Polisjakt på motorcyklister

2005-05-20 22:07

Två motorcyklister jagades av polisen på E4 mellan Knivsta och Uppsala vid 19-tiden på fredagskvällen. Det var trafikpolisen från Uppsala som upptäckte de fortkörande mc-förarna och tog upp jakten.
Enligt uppgift körde motorcyklisterna i 180 kilometer i timmen. En av dem lyckades undkomma medan den andre kunde stoppas.

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Kongo skrev:

2005-05-20 22:07

Två motorcyklister jagades av polisen på E4 mellan Knivsta och Uppsala vid 19-tiden på fredagskvällen. Det var trafikpolisen från Uppsala som upptäckte de fortkörande mc-förarna och tog upp jakten.
Enligt uppgift körde motorcyklisterna i 180 kilometer i timmen. En av dem lyckades undkomma medan den andre kunde stoppas.

...det var en silver R1 som blev stoppad, i alla fall. Jag passerade åt andra hållet... och passade på att dra uppmärksamheten med hjälp av varvstoppet på trean.

:huvet

J-DOG

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
Yamaha R1 - 01
Damn, fan vad synd för han som åkte fast. :( Det är ju inte direkt det bästa stället att försöka dra polisen på. Lätt att bara stå och vänta vid E4-rondellen. Det är ju heldragna "staket" på båda sidorna. Så det är ju bara för poliserna att stå och vänta med Spikmattor över vägen samt blockera med bilarna.

Hoppas killen som åkte fast inte tjallar och att han - tyvärr inte så troligt - klarar sig från fängelse. :(

Lycka till!

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
J-DOG skrev:
Damn, fan vad synd för han som åkte fast. :( Det är ju inte direkt det bästa stället att försöka dra polisen på. Lätt att bara stå och vänta vid E4-rondellen. Det är ju heldragna "staket" på båda sidorna. Så det är ju bara för poliserna att stå och vänta med Spikmattor över vägen samt blockera med bilarna.

Hoppas killen som åkte fast inte tjallar och att han - tyvärr inte så troligt - klarar sig från fängelse. :(

Lycka till!

Det var en röd civil-saab 9-5 som hade stoppat honom.. Precis som du sa, vid E4-rondellen.

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Kongo skrev:

När blev det förbjudet att köra crusing på E4:an, synd för den som råkade illa ut.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Niqlaz! Det var väl inte du som var ute och gasade?! :skrämd

Det finns inte så många silverfärgade R1or i Uppsala. Fast det kan ju vara en utsocknes.

Niqlaz

?
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
Ducati
JoS skrev:
Niqlaz! Det var väl inte du som var ute och gasade?! :skrämd

Det finns inte så många silverfärgade R1or i Uppsala. Fast det kan ju vara en utsocknes.

Det var inte jag :)

Jag tro att det var trådskaparen själv..... eller ?

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...