Nutidsorientering!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Inga rätt :skrämd

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Kunde inte 10:an samt utslagsfråga D.
Skyller på att jag inte ser så mycket på TV samt att jag ännu inte uppnått Nirvana av Kapitalism, vilket krävs för att kunna namnet på handelsföretaget (det, eller att man bor på det som ofta benämns av Chrille som Bästkusten)

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Åh, men orka!! Det var ju en del frågor och de 10 första kunde jag.... Får jag godkänt nu!? *viftar med ögonfransarna*

/FW

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Damn it! Nåja, får väl gå och lägga mig under en lastbil eller nåt så att IQ medeltalet i detta land ökar. Care to join? (eller bara tala om rätt svar UTAN att gå ut på någon sökmotor ;))

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Watson: Att orka sig igenom ett sådant test är också ett mått av intelligens ;)

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Freppa skrev:
Damn it! Nåja, får väl gå och lägga mig under en lastbil eller nåt så att IQ medeltalet i detta land ökar. Care to join? (eller bara tala om rätt svar UTAN att gå ut på någon sökmotor ;))

Självklart kan jag de rätta svaren, jag hade ju alla rätt utan hjälp från någon eller något. :fakta

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Freppa skrev:
Kunde inte 10:an samt utslagsfråga D.
Skyller på att jag inte ser så mycket på TV samt att jag ännu inte uppnått Nirvana av Kapitalism, vilket krävs för att kunna namnet på handelsföretaget (det, eller att man bor på det som ofta benämns av Chrille som Bästkusten)

10: Värsta Språket

D: Ostindiska Kompaniet (fast de stavade annorlunda på den tiden Compagniet eller så...)

Jaha, alla rätt utan hjälp - och jag som knappt läser tidningar och bara kollar RR på TV, vad betyder det ?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
TomK skrev:
Jaha, alla rätt utan hjälp - och jag som knappt läser tidningar och bara kollar RR på TV, vad betyder det ?

Att du är minst lika allmänbildad som en niondeklassare. :tummenupp

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Ankan skrev:
Har du bevis, det här var juh svårt som faen juh... :mattias

Bevis och bevis... Om jag skulle lista alla svar i tråden så blir det ju ingen match för andra. Dessutom skulle jag ju mycket väl kunna ha använt en sökmotor, så bevisningen blir aningen svag. Ni får helt enkelt lita på mig. :cool:

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
McB skrev:
Bevis och bevis... Om jag skulle lista alla svar i tråden så blir det ju ingen match för andra. Dessutom skulle jag ju mycket väl kunna ha använt en sökmotor, så bevisningen blir aningen svag. Ni får helt enkelt lita på mig. :cool:

Sa du inte nyss att du tillhör en lögnaktig och fullständigt opålitlig generation?? :hej

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy