Nyårsfest på Karel van Mander i Köpenhamn

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är det fler som är sugna att fira nyår med oss? Vi tänkte fira nyår i Köpenhamn på en av dom hetaste klubbarna, Karel van Mander.

Priset är 150 dkr och man måste förköpa, Pinkpassion ringer i morgon och kollar om där finns biljetter kvar. Tänk på att man måste förbeställa och man måste ha med sig beställningen samt ID. Dom registrerar alla som kommer in på stället därför behövs giltigt ID.

Klädsel är vårdad, så klart. INGA gympadojjor!!

Alla beställer biljetter för sig.

Vi som ska dit är Money, PinkPassion, Tim och min syster.

hemsida där man gör beställning och telenummer:

http://www.karel.dk/

Vi tänkte äta lite innan vi drar in, Sofie och Tim står för tak över huvudet. Dom som är intresserade kan meddela i denna tråd så ser vi hur vi gör med maten. :tummenupp

Alla är välkomna!! :):banana

det här får du kämpa för o slå ,,, förra året vad kan det vart en fre innan semestern började . så hade vi en liten avslutningsfest med jobbarkompisarna .
iaf så hade polarn inga skor o ha o gympa dojsen lukta tåbira.
Då fick han en fix ide att träskor får man ut 2 par av på jobbet o det året hade han bara tagit ut det ena så dagen innan (festen ) gick han o hämta sig ett par (skedde i största hemlighet ) för o inte göra detta för långt så anslut han i finbyxor +skjorta med tillhörande slips o vrålputsade träskor !! armens skokräm = puts kanske kan va ngt för dig ?

han fick inga damer med sig den kvällen

Last edited:
Uppdatering:
Precis ringt o snackat med dem o där finns en hel massa biljetter! Så det e bara att beställa. (men vänta inte till sista dagen, han sa att d brukar gå åt dagen innan) Kortbetalning gäller så printa ut best. pappret o ta med den till klubben.
ni skriver ert mobilnr så här... 46 735 00 00 00, inte med + eller 00 framför.
Jag beställer mina biljetter idag, d tycker jag också ni ska göra. :)
Ses i vimlet!

150 dkk blir ca 220 svenska kr med dagens kurs (beror givetvis på vilken bank man har) men ungefär :) jag beställde mina biljetter igår.

I'll be there! Biljett inköpt. Kommer bli grymt :tummenupp Och joinar gärna matfix innan också!

Uppdatering:
Förköp stängde idag men biljetter finns fortf att köpa i dörren kl 22.30
Jag hoppas att fler kommer med!! Kommer bli asball!
Biljetterna kostar 200 vid dörren.

Last edited:
I'll be there! Biljett inköpt. Kommer bli grymt :tummenupp Och joinar gärna matfix innan också!

gillar du kallskuret o choklad? är du allergisk emot ngt? tänkte att jag fixar käket o så delar vi på kostnaden efteråt? givetvis tar alla med sig sprit o blannevann sj.

för o summera d hela kostar en biljett tur o retur över bron m tåg 152 kr m jojo kort o så en duo biljett. glöm inte o växla lite cäsh innan vi sticker till dk, ni kan givetvis använda kortet oxå o hämta ut lite dk i dk.

Last edited:
Tack för en trevlig kväll! God mat gott sällskap å bra musik, d kan inte bli bättre.....eller jooo, om d hade varit liiiiiite varmare :) Gott Nytt År på er alla iaf!!

Tack så jätte mycket för igår! Var supergod mat du lagat Sofie och efterrätten var perfekt Tim! :tummenupp Ni gjorde det riktigt bra! :D :krama

Nä men det var verkligen en super trevlig kväll, med god mat och väldigt trevligt sällskap! :tummenupp

Ses senare, hoppas där e lite kvar att äta. :tungan

God fortsättning! :banana

Va kul att det blev en lyckad kväll igår.
Vår kväll var minst sagt händelserik, som avslutade att jag blev av med mina husnycklar :D :D :D Idag hittade Mi dom BAKOM byrån.... Inte så lätt i fyllan å villan *s*

Gott Nytt på er :pussar

Tack tack för en väldigt trevlig kväll! Kunde nästan inte bli bättre. :)

Maten var grym, jag glömde ge er pengar men ni får dem nästa gång vi ses! Hoppas resterna smakade Tim! :tungan

Tack tack för en väldigt trevlig kväll! Kunde nästan inte bli bättre. :)

Maten var grym, jag glömde ge er pengar men ni får dem nästa gång vi ses! Hoppas resterna smakade Tim! :tungan

Tur man inte var med!!Man undrar ju var Tim haft maten om den smakar som honom???:banana:banana

Tur man inte var med!!Man undrar ju var Tim haft maten om den smakar som honom???:banana:banana

När man är så pass välhängd som jag är så är det lätt hänt att den rör vid både det ena och det andra. Men den var hyffsat nyduschad så det var lugnt:gnissla

*/ ?>
Back