Jonne_boy
Äntligen tillbaka
till 2004 ska jag!
1, Ta körkort för bil
2 , Ta körkort för större hoj
3, Ta Studenten
1, Ta körkort för bil
2 , Ta körkort för större hoj
3, Ta Studenten
Mikael Cagiva skrev:Ja, men hur tar ni er till om något råkar gå sönder på en sådan där?
Jag har i alla fall inte ekonomin på rätt för en jättebumse![]()
Blir roligt om du skulle köpa en 750.Mavve skrev:om nåt går sönder så lagar man det väl?
Så brukar det ju vara.
Man står inte o eldar däck med en 740 och man rejsar inte med dem heller om man inte är ett jävla pucko.
Vill man köra fort har man ju några hojar till det.
En bil lämnar man inte in, den servar man själv med kompisar och stort självförtroende.
R1 racer skrev:He he vilken go ide! är du säker på att du är skitnödig vid 12 slaget,annars får du ladda upp med ricin olja lagom innan o få ett oförglömligt nyårsfirande med ett sprak i byxan.
Zigge skrev:Det DÄR var ett skapligt löfte! Hyggligt överraskande.
Jag vågar inte lova ngt, kanske ta tag i mitt liv? Eller, nej, det har aldrig funkat förut.
Swedie skrev:2004 ska jag bli man
Swedie skrev:2004 ska jag bli man
sEiKo skrev:Blir roligt om du skulle köpa en 750.
dom har jag hört är roliga att laga och serva när motorn rymmer 24liter olja eller nåt.
Att bmw e dyra att reparera är en myt okej 750 kostar juh en del men 740:n e billigare att serva än en v70 volvo... 740 går ALDRIG i sönder om man sköter den. Du har överdriven komfort i en 740. Men å andra sidan så komforten i en v70 kan juh jämnföras med den vi hade i traktorerna på 80 taletMavve skrev:Just därför ska jag inte ha tolvan heller.
Åttan duger och sen finns det ett fint kompressorkit till den som skall på när jag har tråkigt en dag![]()
YamahaJojje skrev:Att bmw e dyra att reparera är en myt okej 750 kostar juh en del men 740:n e billigare att serva än en v70 volvo... 740 går ALDRIG i sönder om man sköter den. Du har överdriven komfort i en 740. Men å andra sidan så komforten i en v70 kan juh jämnföras med den vi hade i traktorerna på 80 talet
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!