ny är jag sur på detta :(

Rs_man

Si minor plus est ergo nihil sunt omnia.
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
CB 600 Hornet
hej!

snart är våren här :D och vad får man för det???

jo jag tog mig en premiär tur på min Aprilia RS för att jag köpte mig ett nytt tändstift och skulle pröva hur den gick.

gick u fint till en början men när man ska ut på motorvägen för att känna draget, så hander det som inte får hända, jo att kolven lägger av för 3dje gången. :mad:

med bakhjulet helt låst så är jag på väg till undergång men det hjäptes av genom att frikoppla.

skriker så att mina kompisar hör mig när dom sitter i sina bilar...

detta ska ju inte hända den är ju ny servad för 7000:- och det var med en ny kolv som jag han köra in förra sesongen.

varför ska det alltid hända så här för, så nu ska jag sälja skiten och köpa mig en bil. så jag lägger båge hjälmen på hyllan tills jag får A.begr. kort. ses på vägarna kanske till slutet av sesongen..

ha det//sven

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Alltid trist när sånt händer:( hoppas du kommer tillbaka någon gång till mc världen.

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
Rs_man skrev:
hej!

jo jag tog mig en premiär tur på min Aprilia RS för att jag köpte mig ett nytt tändstift och skulle pröva hur den gick.

gick u fint till en början men när man ska ut på motorvägen för att känna draget, så hander det som inte får hända, jo att kolven lägger av för 3dje gången. :mad:

med bakhjulet helt låst så är jag på väg till undergång men det hjäptes av genom att frikoppla.

detta ska ju inte hända den är ju ny servad för 7000:- och det var med en ny kolv som jag han köra in förra sesongen.

varför ska det alltid hända så här för, så nu ska jag sälja skiten och köpa mig en bil. så jag lägger båge hjälmen på hyllan tills jag får A.begr. kort. ses på vägarna kanske till slutet av sesongen..

ha det//sven

oljepumpen vekar vara cp.....

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Rs_man skrev:
hej!

ha det//sven
Fyrtakt är bra.

Rs_man

Gick med
12 Aug 2003
Hoj
CB 600 Hornet
Alex.J skrev:
Alltid trist när sånt händer:( hoppas du kommer tillbaka någon gång till mc världen.

klart jag gör. kan ju knapt hålla mig en vinter från två hjul :yoparty

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
Skruva lös toppen och kika om det är lite vitt längst ut i kanterna.. Isf så lär du åka med hög tändning och komp :)

Rs_man

Gick med
12 Aug 2003
Hoj
CB 600 Hornet
AlpinA skrev:
Var den servad på verkstad så borde du kunna ringa och snacka me dom och klaga lite!

ska skicka min fader på att göra det. för jag tycker att dom inte tar mig på det alvar jag vill

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...