Victor
Shake that ass!
Det anspråkslösa nicket tog just en happy camper. Grattis.
Klassbyte på gång: Det står "snart 125" i profilen...Victor skrev:Det anspråkslösa nicket tog just en happy camper. Grattis.
Jag vet inte. Men jag känner en Gustav Olofsson som undrar samma sak.Gustav O skrev:Får man använda sig av en annan persons namn på det viset?
Victor skrev:Jag vet inte. Men jag känner en Gustav Olofsson som undrar samma sak.
Det är kanske en namneGustav O skrev:Får man använda sig av en annan persons namn på det viset?
Då kan han ju fortsätta med det eftersom mitt nick är kortare än så, dessutom står det ju för ett finare namn än Olofsson.Victor skrev:Jag vet inte. Men jag känner en Gustav Olofsson som undrar samma sak.
Gustav O skrev:Då kan han ju fortsätta med det eftersom mitt nick är kortare än så, dessutom står det ju för ett finare namn än Olofsson.
zandz3am är ledigt om du vill vara lite hemlig...sandstream skrev:Tycker vi kan vara glada ändå för att SH inte är som diverse utländska hojsajter där alla heter MAX3, Rossi46 osv.
Skulle gärna byta till mitt förnamn men Aristobald är upptaget
Tokfan är nog också ledigt. Om du nu vill vara lite ärlig....sandstream skrev:Tycker vi kan vara glada ändå för att SH inte är som diverse utländska hojsajter där alla heter MAX3, Rossi46 osv.
Skulle gärna byta till mitt förnamn men Aristobald är upptaget
Fan, det var ju nästan cooltRedBaron skrev:zandz3am är ledigt om du vill vara lite hemlig...
Tja, vad ska man säga? Det är bara så mycket mig så att jag sitter här naken och bara gapar, helt hänförd.Fist Woman skrev:Själv så associerar jag Victor med en liten grön traktor med tvåcylindrig dieselmotor. Liten, klen, billig och mycket vanlig.
Vad du än gör: ge f-n i att Googla fram en association...Victor skrev:Tja, vad ska man säga? Det är bara så mycket mig så att jag sitter här naken och bara gapar, helt hänförd.
Jag kunde inte associera Fist Woman med nånting förren McB sa det.
Första träffen på Google skrev:How To :Fisting
From Kathy Belge,
Your Guide to Lesbian Life.
FREE Newsletter. Sign Up Now!
The term fisting may sound like it's done fast and hard, but actually fisting is an act that requires patience, arousal and lots of lubrication. Here's how it's done.
Difficulty: Hard
Time Required: At least a half hour
Here's How:
1. In order for the vaginal walls to open wide enough for your had to fit in, she must be highly aroused. Spend lots of time doing what ever it takes to turn her on.
2. In order to receive a hand into her vagina, a woman must be very relaxed. Fisting can be very intense, so make sure if the woman on the receiving end needs to stop, that you do. She should be the one in charge of this situation.
3. Plan to use lots of lubricant and wear a latex glove for protection from sexually transmitted diseases.
4. Insert...
RedBaron skrev:Vad du än gör: ge f-n i att Googla fram en association...
Poppler skrev:Tur att du inte använde bildsök
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |