Don Quixote skrev:Nu har det photoshoppats? Hur coolt blev det? Rätt coolt hävdar jag själv
Chrille skrev:...och så fort någon snackar med dig kan du säga "Fuck you, asshole"
Chrille skrev:Asläcker bild Björn, nu måste du köra fortare än Jocke i sommar och så fort någon snackar med dig kan du säga "Fuck you, asshole"
Don Quixote skrev:Sen gillar jag nog själv "Who's your daddy, and what does he do?" bäst om det gäller Arnold generellt
Don Quixote skrev:Jocke ska vi nog lyckas hänga av efter ett par träningar
abstruse skrev:Tärningen är kastad.
Don Quixote skrev:Jocke ska vi nog lyckas hänga av efter ett par träningar Sen gillar jag nog själv "Who's your daddy, and what does he do?" bäst om det gäller Arnold generellt, annars har "Fuck you, asshole" en ganska bra klang!
CorbenDallas skrev:Då får du hänga bra i gasen, abstruse såg bra ut på Knutstorp...
abstruse skrev:Är du skyldig mig pengar?
Missade jag dig eller är det bara mitt världsberömda dåliga minne som sviker mig ånyo?
CorbenDallas skrev:Hahaha, nädå, faktiskt inte.
Kom dit halvsent, stod "uppe på Kullen" och kollade, tog en snabbis nere i depån när ni plockade ihop, men eftersom jag var så sen så snackade jag bara med kändisarna från Skaune. Nästa gång ska jag vara mer social...
Det var dock jäkligt gött att se er köra...
Macho Woman skrev:Alea iacta est.
(Ber om ursäkt. Det sitter i ryggmärgen. Annars fick man sura blicken av latinlärarinnan.)
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|