Ny bluff?..

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Nej, jag tror den är äkta!1!!1
Det brukar ju dyka upp minst en sån här tråd i veckan, men jag tror du hittat jackpoten nu, verkligen alltså! Vilket läge, synd att man inte var först.. :5sure

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
"Med ett lager slipper kopplingen ni kommer att stödja det i som ett proffs antingen på banan eller på väg till jobbet."

Va? Är det jag eller han som är full? Jag är iofs på arbetet...

:D

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
ni har fel killar.. det var ingen bluff. har idag pratat med killen . han pratar dock knaglig svenska, därför hade han använt översättnignsprogram. och den är så billig eftersom han skall jobba utomlands och behöver pengar fort. . men nu är iallfall handpenning erlagd , så jag ska åka och hämta släp nu , sen bär det av till vallentuna och hämtar min nya hoj.. =)

jag fattade inte riktigt när jag pratade med han , men jag fattade det som att det var slirkoppling på den =).. synd att det är snö ute. men det försvinner väll lagom till jul , så sen skall det provgasas lite.

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
ni har fel killar.. det var ingen bluff. har idag pratat med killen . han pratar dock knaglig svenska, därför hade han använt översättnignsprogram. och den är så billig eftersom han skall jobba utomlands och behöver pengar fort. . men nu är iallfall handpenning erlagd , så jag ska åka och hämta släp nu , sen bär det av till vallentuna och hämtar min nya hoj.. =)

jag fattade inte riktigt när jag pratade med han , men jag fattade det som att det var slirkoppling på den =).. synd att det är snö ute. men det försvinner väll lagom till jul , så sen skall det provgasas lite.

Skojar du med mig eller har du verkligen lagt handpenning på den?
Jag har svårt att tyda ironin i inlägget, dock hoppas jag att den finns där.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition

Hoppas att det stämmer...... så att han inte existerar när du väl kommit fram till stockholm, du har en bit att åka.... :död

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Knackig svenska och heter Kristian Holmberg som är ett så typiskt svenskt namn som det kan bli? Hur går det ihop? :va

Jag måste ju påpeka din blåögdhet.

Du ska ha en jäkla tur om det är seriöst... :rolleyes:

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
Det här blir spännande:) Hoppas du inte blir lurad nu, om det nu stämmer det du skriver så att du inte bara skojjar med oss:confused: Men så som jag ser det så luktar det bedrägeri lång väg:näsblod Fick du t.ex hans mobnr? Har du isåfall sökt på numret så det exicterar eller liknande? Men självklart hoppas jag på att du gör ett klipp trotts allt:tummenupp

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
KTM 690 SMC R
Du kommer bli lurad om du verkligen var seriös med ditt inlägg :) sen tror jag inte du är seriös, men men..

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Shit, jag har också lagt handpenning.

Hur blir det i dom lägena, den som kommer först som får hoj + den andras handpenning? :va

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag betalade 40k i handpänning och skulle få tillbaka resten när affären var klar.

Jag hämtar den dock till våren när han är tillbaka från sin utlandstjänst.

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Det är lugnt, jag har alla handpenningar här. Skicka ett visanummer
till mig så löser jag det!

Skydive

Sporthojsnörd
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
SV1000S -07
Känns som de här bluffarna som dykt upp på blocket senaste veckorna använder sig av Google translate eller likande. Svenskan är rättstvad men med helt fel ord och följd....

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati