Ny bra sajt

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
? :va
"The domain name motorcycleeurope.com is for sale. To purchase, call BuyDomains.com"

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Ha ha ... vilken bluffsida rent ut sagt.

Ställde en enkel fråga om hur många mil de ansåg att min hoj kunde rulla med normal körning mellan oljebytena när de angav att fyra mekaniker var lediga för frågor.Blev då skickad till en annan sida där jag fick fylla i mitt mc märke.Därefter skickad till en ny sida igen där jag skulle ange hur brådskande jag ansåg ärendet vara.Valde medium och blev nu skickad till ytterligare en sida där man ville ha 303:- för att besvara denna fråga.GLÖM DET ÄR MITT SVAR.Sidan ser även för övrigt ut att vara uppbyggd på att tjäna pengar.Vill inte ens fundera på svaret jag fått om jag varit dum nog att betala dessa 303:-. :va :finger

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ha ha ... vilken bluffsida rent ut sagt.

Ställde en enkel fråga om hur många mil de ansåg att min hoj kunde rulla med normal körning mellan oljebytena när de angav att fyra mekaniker var lediga för frågor.Blev då skickad till en annan sida där jag fick fylla i mitt mc märke.Därefter skickad till en ny sida igen där jag skulle ange hur brådskande jag ansåg ärendet vara.Valde medium och blev nu skickad till ytterligare en sida där man ville ha 303:- för att besvara denna fråga.GLÖM DET ÄR MITT SVAR.Sidan ser även för övrigt ut att vara uppbyggd på att tjäna pengar.Vill inte ens fundera på svaret jag fått om jag varit dum nog att betala dessa 303:-. :va :finger

Haha. Du följde nog nån obskyr länk. Om man riggar en sån här sida med all bakomliggande teknik så är det garanterat inte för att bluffa folk.

Däremot kanske de har mindre nogräknade samarbetspartners.

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Flertal
Haha. Du följde nog nån obskyr länk. Om man riggar en sån här sida med all bakomliggande teknik så är det garanterat inte för att bluffa folk.

Däremot kanske de har mindre nogräknade samarbetspartners.

Kanske vore smart att ändra länken i din första post så att man inte kommer till de där obskyra länkarna öht? :)

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Fint!
Den hamnade i favoritlådan på direktum! Ska synas närmare sen.

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Kul! Stort tack för tipset. Ser ut som en väldigt genomarbetad och matnyttig hojsida. :tummenupp

Transfagarasan anses som no 1 bland dom 100 toppvägarna i Europa. Transalpina är inte över huvudet taget med i listan. Lite konstigt men troligtvis för att så få kört den hittills.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping