Starstriker
Som man googlar får man svar
Kanske extra intressant för oss som hänger i den här forumdelen:
www.motorbikeeurope.com
Ser ambitiöst ut.
www.motorbikeeurope.com
Ser ambitiöst ut.
Last edited:
ny 2ggr idag alltså.....
?
"The domain name motorcycleeurope.com is for sale. To purchase, call BuyDomains.com"
Ha ha ... vilken bluffsida rent ut sagt.
Ställde en enkel fråga om hur många mil de ansåg att min hoj kunde rulla med normal körning mellan oljebytena när de angav att fyra mekaniker var lediga för frågor.Blev då skickad till en annan sida där jag fick fylla i mitt mc märke.Därefter skickad till en ny sida igen där jag skulle ange hur brådskande jag ansåg ärendet vara.Valde medium och blev nu skickad till ytterligare en sida där man ville ha 303:- för att besvara denna fråga.GLÖM DET ÄR MITT SVAR.Sidan ser även för övrigt ut att vara uppbyggd på att tjäna pengar.Vill inte ens fundera på svaret jag fått om jag varit dum nog att betala dessa 303:-.
Haha. Du följde nog nån obskyr länk. Om man riggar en sån här sida med all bakomliggande teknik så är det garanterat inte för att bluffa folk.
Däremot kanske de har mindre nogräknade samarbetspartners.
Kanske vore smart att ändra länken i din första post så att man inte kommer till de där obskyra länkarna öht?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari