Ny chey

Sparrow

Retard MC
Gick med
4 May 2011
Hoj
Kawa ZX6R -99
Hej!

Nu vet jag inte riktigt om jag kvalificerar som ny här, men hittills har jag mest läst och inte skrivit så mycket. Men tänkte presentera mig lite då.

Jag bor i Uppsala, är 23 och håller på att ta hojkort. Har hittills hunnit med två lektioner på körskolan. Stolt mamma till en gul Sv650s som jag redan vält en gång. >_< Annars åker jag bakpå, ofta och mycket.

Så, det är väl ungefär det man ska skriva i ett "Ny här"-inlägg... Så nu vet ni det... Ehm... Ligga, någon? :tungan

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
:ligga? (flrlåt swedie men hon blir inte avskräckt om jag skriver det, lovar :) ) Välkommen gumman! :tummenupp även om min R1a är hal på bönpallen som du redan gnällt om :(

Btw Adde, Sporthoj Uppsala @ fejjan om du vill ha lite hojåkar-polare :) (vi är 170 st..+ :) )

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Hoj
GSXR 1100 -86
Btw Adde, Sporthoj Uppsala @ fejjan om du vill ha lite hojåkar-polare :) (vi är 170 st..+ :) )

Check! Är med sen länge men har helt enkelt haft för mycket å göra.:(
Kanske hinner några svängar innan lappmöglet faller! Ska till Norrtälje imorrn btw.

Fast Adde, JAG var ju faktiskt först med frågan... :tummenupp

Vart så jävla kåt på å svara att jag kanske möjligen inte läste hela inlägget...:näsblod

Last edited:

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Check! Är med sen länge men har helt enkelt haft för mycket å göra.:(
Kanske hinner några svängar innan lappmöglet faller! Ska till Norrtälje imorrn btw.

Vart så jävla kåt på å svara att jag kanske möjligen inte läste hela inlägget...:näsblod

hehe häng gärna med ngn tur :) Vi är ett skönt gäng :) Du är mer än välkommen :)

-edit- nu ska vi inte förstöra hennes tråd med sånt dravvel isf :) -

Last edited:

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Välkommen till paradiset ! :tummenupp
Min är också gul !

Arrecoolast

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Hoj
.
Den hojen var en av dem som jag valde mellan, den är nice. Fast försäkringen på sv'n var för dyr för mig. :p

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Välkommen tjejen, alltid kul med fler tjejer inom detta forum, och dessutom i Uppsala! =) Hojta till när du tagit kortet om du vill gasa en sväng!

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Tänk vad ett uttryck kan göra för en tråd:D, hade du inte skrivit :ligga? på slutet så hade tråden varit 4 sidor lång och din profil besökt minst 900 ggr. :rofl

Men eh, :liggah-banana-style?:banana

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
:ligga? (flrlåt swedie men hon blir inte avskräckt om jag skriver det, lovar :) ) Välkommen gumman! :tummenupp även om min R1a är hal på bönpallen som du redan gnällt om :(

har foccan redan hämtat och inhandlat rettan? Hon får lära sig å knipa satan, då sitter man king bakpå..
iaf..

Välkommen bruden, hojta till om du är i Gävletrackterna, alltid kul med fler bruds som är med å kör:)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning