Ny från Göteborg

Hamamatsu

Medlem
Gick med
23 Sep 2024
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB500X '23
Goddagens!

Ny från Göteborg här, har kört massa moppe, lätt MC och bil. Har länge funderat på det där med motorcykel men det har aldrig blivit av. Är nu 47 år och känner att jag borde ta tag i det innan det är för sent :) så det var dags, kom på det lite sent för säsongen kanske men nu är jag igång lite smått. Köpte en hoj enligt foto som jag nu börjat öva lite med. Väldigt kul detta och har tusen frågor och känner ett litet behov av att "hänga" med likasinnade. Så därför är jag här :)

hoj.jpg
 

OceanK

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2020
Ort
Mölndal
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2020, BMW GS 750 2019
Goddagens!

Ny från Göteborg här, har kört massa moppe, lätt MC och bil. Har länge funderat på det där med motorcykel men det har aldrig blivit av. Är nu 47 år och känner att jag borde ta tag i det innan det är för sent :) så det var dags, kom på det lite sent för säsongen kanske men nu är jag igång lite smått. Köpte en hoj enligt foto som jag nu börjat öva lite med. Väldigt kul detta och har tusen frågor och känner ett litet behov av att "hänga" med likasinnade. Så därför är jag här :)

View attachment 504123
Va roligt! Bor i göteborg också. Alltid skoj med flera i samma stad!
 

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Kul! Gå inte i fällan bara att skaffa en stor HD sen...inga rester vill vi plocka upp dig från Diket sen ! :hjarta
 
Last edited:

Hamamatsu

Medlem
Gick med
23 Sep 2024
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB500X '23
Bra val av förstahoj!
Tack! Ja det känns vettigt, gillar att utforska och gärna grus så det där kändes som ett bra val.

Va roligt! Bor i göteborg också. Alltid skoj med flera i samma stad!
Trevligt! Då lär vi stöta på varandra någon gång :)

Kul! Gå inte i fällan bara att skaffa en stor HD sen...inga rester vill vi plocka upp dig från Diket sen ! :hjarta
Jaså, måste erkänna att det lockar lite, men den tiden är inte nu! Jag vill ploja runt lite med nåt lagom nu. Sedan när man blir riktigt gammal, då kanske jag måste prova bara för att :) men tack för varningen! Kan tänka mig att en sådan är ganska knepig att hantera.

Göteborg! Där har jag ju varit. 😎
Snyggt! Stilig hoj, också Aeroseum, skoj där. Du får pricka in att komma hit nån dag när det är hobbymässa på Aeroseum, sjukt ballt. Kan man kika på flyg både de riktiga och radiostyrda (samt massa annat) :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top