Ny gaddning

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
måste få tag i en kamera, på måndag sätter jag mig och gör antingen vince niel eller tommy lee. alla i mötley ska avbildas.

Är det sant? Fan vad grymt!
Jag håller på med Europe, är bara klar med Joey och John än så länge men Vince NIel är ännu grymare!
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
det blev vince neil, får fan inte tag i någon kamera så får vänta tills dom uppdaterar hemsidan och ta bilder därifrån!
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
sådära, lyckades få tag i en kamera. dåliga bilder tyvärr. kommer bättre lite senare, detta är då nikki sixx och vince neil i mötley crüe
 

Bifogat

  • DSC00013.JPG
    DSC00013.JPG
    45.7 KB · Visningar: 130
  • DSC00001.JPG
    DSC00001.JPG
    43.8 KB · Visningar: 151

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jag har kört lite konturerer och skuggning på överarmen och axeln för fortsättning på min sleeve.

Djävulen själv och en häxa som håller månen i ett snöre, Då underarmen börjar bli någorlunda klar med den goda skogen så kommer nu överarmen med den onda skogen. är endast lite linjer draget men så här se de ut änsålänge för den som vill se

Sleeven efter ca 21 timmar.
 

Bifogat

  • IMG_1063(copy).jpg
    IMG_1063(copy).jpg
    84.9 KB · Visningar: 71
  • IMG_1078(copy).JPG
    IMG_1078(copy).JPG
    136.4 KB · Visningar: 63

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
Fyyy faaan va snyggt!
Porträttet på Vince var så äckligt snyggt!!

jag är riktigt nöjd med båda. ska nog att köra nikki en gång till på andra armen för att få alla porträtt samlade och samtidigt göra en klarare bild på honom.
men det är så jävla svårt att hitta en bild på mick där han inte är allt för ful :tungan

Jag har kört lite konturerer och skuggning på överarmen och axeln för fortsättning på min sleeve.

Djävulen själv och en häxa som håller månen i ett snöre, Då underarmen börjar bli någorlunda klar med den goda skogen så kommer nu överarmen med den onda skogen. är endast lite linjer draget men så här se de ut änsålänge för den som vill se

Sleeven efter ca 21 timmar.

riktigt coolt :tummenupp
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Jag har kört lite konturerer och skuggning på överarmen och axeln för fortsättning på min sleeve.

Djävulen själv och en häxa som håller månen i ett snöre, Då underarmen börjar bli någorlunda klar med den goda skogen så kommer nu överarmen med den onda skogen. är endast lite linjer draget men så här se de ut änsålänge för den som vill se

Sleeven efter ca 21 timmar.

Den där kommer bli ruskigt tuff. Bra idé! jag ger den:

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Den där kommer bli ruskigt tuff. Bra idé! jag ger den:

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Tackar och bockar! :) ( om sisådär hundra år när jag e klar ska jag be nån fota hela armen så man fattar sammanhanget )

Du plåtniklas, du har förässten utlovat mig bättre bilder på din snygga sleeve om du minns det, hur blev de med det? :rolleyes:
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Tackar och bockar! :) ( om sisådär hundra år när jag e klar ska jag be nån fota hela armen så man fattar sammanhanget )

Du plåtniklas, du har förässten utlovat mig bättre bilder på din snygga sleeve om du minns det, hur blev de med det? :rolleyes:

Perkele. Det hade jag helt glömt. :D Jag får helt enkelt be någon fota till helgen.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag har kört lite konturerer och skuggning på överarmen och axeln för fortsättning på min sleeve.

Djävulen själv och en häxa som håller månen i ett snöre, Då underarmen börjar bli någorlunda klar med den goda skogen så kommer nu överarmen med den onda skogen. är endast lite linjer draget men så här se de ut änsålänge för den som vill se

Sleeven efter ca 21 timmar.
Sjukt coolt tema! Den vill jag se många bilder på när den är klar!
 

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bangkok
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
sådära, lyckades få tag i en kamera. dåliga bilder tyvärr. kommer bättre lite senare, detta är då nikki sixx och vince neil i mötley crüe


Jag gillar inte tatueringar men det var nog det vackraste och mest välgjorda jag sett. Är du säker på att den är riktigt och inte fåtåshåppad?:)
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
Jag gillar inte tatueringar men det var nog det vackraste och mest välgjorda jag sett. Är du säker på att den är riktigt och inte fåtåshåppad?:)

haha jag är ganska säker på att dom är äkta :)
edin är enligt mig en av sverige eller kanske världens bästa artist när det kommer till porträtt! är faktiskt sjukt nöjd :tummenupp
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
det är fredde edin på lefthand tatto här i piteå som får ta åt dig äran för dom :)

Kikade in på hans sida, han har gjort mycket bra grejjer, verkar sjukt duktig. Han kanske skulle få fylla på min kropp med bläck nån dag :) .

Perkele. Det hade jag helt glömt. :D Jag får helt enkelt be någon fota till helgen.


Låter bra det :tummenupp

Sjukt coolt tema! Den vill jag se många bilder på när den är klar!



Tack ska du ha! =) . Mycket pusslandes för att få ihop det. har säkerligen minst 20 timmar kvar innan den e klar. Bilder finns i den här tråden på underarmen. Men kommer kasta upp bilder allt löpande då det händer något. Kanske dags att fota en helarm redan nu för skojs skull.
 
Last edited:

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
sådär då var man i umeå igår på mässan som dom hade dära.
ställde upp i best black and gray med porträttet på vince neil och i induvidual med porträttet på sixx.

slutade delad etta i individual och 2a i black and gray.
är nöjd ändå, svårt att tävla mot en rusktigt snygg ryggtavla i b a g som fredde edin gjort.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top