Ny gaddning

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Kass kamera och jävligt nygjord. Sitter på underarmen.
 

Bifogat

  • liten.JPG
    liten.JPG
    72.2 KB · Visningar: 62

Lind

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Nora
Hoj
Yamaha MT-09 SR 2014
Här är en bild på min första gjort i januari i år. Har tänkt göra en ny nu i vinter men inte ännu klurat ut vilket motiv jag ska ha den här gången.
 

Bifogat

  • 1up.jpg
    1up.jpg
    164.5 KB · Visningar: 107

jeber

Medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Lund
Hoj
R1
många snygga tattoos :tummenupp
får väl lägga upp min rygg.. kommer mer på den om några veckor :rolleyes:
 

Bifogat

  • ryggen.JPG
    ryggen.JPG
    66.6 KB · Visningar: 113

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Häpp! Glädjande besked till mig. Fick samtal från tatueraren igår som undrade om jag ville ändra min tid från 14:e januari till 18:e november... Tänkte i 4,6 ms och sa ja för fan... bilder kommer om fyra dagar m.a.o.
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Då var den 3/4 gjord. Snubben som organiserade bokningarna och tatueraren hade inte kommunicerat med varandra så det som 'skulle' ta 3 timmar tog i själva verket 3,5 + ungefär 2 timmar vilket innebär att det blir en sittning till för att skugga runtom samt komplettera den nedersta delen av den.
Kass bild blev det också, men bättre kommer när den läkt och jag plockar fram min vanliga kamera.
 

Bifogat

  • tat.JPG
    tat.JPG
    47.8 KB · Visningar: 188

Afolkers

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Yamaha R1 -01
HAHAHA!

:D "Lind78" grymmaste motivet jag sett nån gång, jag är fortfarande oskuld, bläckmässigt alltså, och jag vill ha en lika grym fullträff som din, känns inte som det kommer bli lätt. :7peta
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
4:e sittningen...
 

Bifogat

  • dsc00300fd9.jpg
    dsc00300fd9.jpg
    211.5 KB · Visningar: 117

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Då var den 3/4 gjord. Snubben som organiserade bokningarna och tatueraren hade inte kommunicerat med varandra så det som 'skulle' ta 3 timmar tog i själva verket 3,5 + ungefär 2 timmar vilket innebär att det blir en sittning till för att skugga runtom samt komplettera den nedersta delen av den.
Kass bild blev det också, men bättre kommer när den läkt och jag plockar fram min vanliga kamera.

Men du!
En demon vräker sig ut ur din röv :eek:
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Men du!
En demon vräker sig ut ur din röv :eek:

Hahah... jo den kommentaren har jag fått flera gånger. Perfekt att ha nån att skylla på när man har rutten buk. =D

Den är bara en del av vad som så småningom skall bli en hel ryggtavla, så det ser konstigt ut när den är där helt själv.
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Hahah... jo den kommentaren har jag fått flera gånger. Perfekt att ha nån att skylla på när man har rutten buk. =D

Den är bara en del av vad som så småningom skall bli en hel ryggtavla, så det ser konstigt ut när den är där helt själv.

Tycker att det ser skitsnyggt ut :)
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
kladdade lite på en ev fortsättning.
stina på eyescreamtattoo i ysta

Hon har blivit duktig. Min tatuerare tatuerar hennes sleve :)

Hon pysslade med lite hojimport från Tyskland med förut. En kompis köpte en Ducati SL 900 av henne för några år sen... inte så bra affär för honom (fick byta ramlager och växellåda kort efter) men det var kanske inte hennes fel.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
En fråga, jag gjorde min första gaddning för drygt en vecka sen, men jag börjar undra om det är normalt att den ser ut så här innan den har läkt, det ser ju liksom ut som om den bleknar...:confused:
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
En fråga, jag gjorde min första gaddning för drygt en vecka sen, men jag börjar undra om det är normalt att den ser ut så här innan den har läkt, det ser ju liksom ut som om den bleknar...:confused:

ja det är normalt, om tatueraren är bra så blir det inte för mycket färg över och skorpan blir inte så tjock, dvs tatueringen bleknar inte så mycket.

men är den blackngrey blir den inte så svart som den va när den är precis nygjord. så länge där inte e fläckvis färg som fattas så är det nog som det ska.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top