Ny gosse från götet

B.Bsm

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2013
Hoj
1995 ktm 620sm
Tjenare jag är en från blrjan bil nörd från gbg 23år som har kommigt till insikt att när jag bli 24 har jag ju något att se fram emot. Och de är ju så klart hojkort. Köpte min första hoj igår. De blev en ktm 620 motard från 95. Fick den billigt pga att den ej får gnista. Så nör de är ptgärdat blir det en liten upfrächning och sen besiktiga den.

Någon ktm kunnig dam eller herre som vill stå till tjänst med tipps och råd. Är de välkommet :)

Lentomannen

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Hoj
Kawasaki GPz 900R
Stort välkommen .
Haha det låter som det jag gjorde som moppegrapp. Min kompis, som var en riktig besserwisser hade en Puch Florida som gick som en skållad råtta. En dag så slutade den att fungera, ingen gnista, han mekade en hel dag med den men ingen framgång. Jag fråga han flera gånger om han bytt tändstift, -Nepp det är inte något fel på tändstiftet såklart!! Ok jag gick hem, kom tillbaka efter några timmar, fortfarande inte någon fart på moppen. Då sa jag till honom. -Du får 50 spänn för den. Ok tänkte han den fungerar ju inte ändå. Han fick pengarna, jag rullade över moppen till mitt garage, som var synligt ifrån hans, bytte tändstift och körde iväg :banana :D .
Kul historia men med det menar inte att felet på din hoj är lika enkelt avhjälpt som detta var.

Än en gång välkommen.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...