Välkommen och ja, det funkar.. Haha..2822305Detta är första gången jag skriver i ett forum överhuvudtaget.
Testar, testar...
Köpte en Suzuki bandit... tog den till jobbet idag... gott.
Kan nån svara så jag få se om det funkar
Hej hej o Välkommen!
Nice hoj
Hej och välkommen hit.
Här får man sig många glada skratt åt det mesta....
Bara att ta allt som skrivs med en stooooooor nypa salt så ska du nog få trevligt ska du se.
OBS: kom bara ihåg några saker...
Härinne läser folk varenda liten bokstav i dina inlägg. Klagar gärna och ofta på stavfel och särskrivning. Det är inte alls omöjligt att man ur dina inlägg rycker lösa meningar och tolkar precis som man vill och då brukar det följa ett antal hatinlägg som man antingen får eller förklara. (Det första brukar vara lättast eftersom folk härinne är svåra att få till att tänka om)
Som sagt ta allt med en gnutta salt och med en massa förnuft så klarar du dig fint. En del spelar bara idioter och en del är helt enkelt idioter. Men så finns det några trevliga prickar härinne också å de gör vistelsen väldigt angenäm.
Hej och välkommen hit.
Bara att ta allt som skrivs med en stooooooor nypa salt så ska du nog få trevligt ska du se.
Härinne läser folk varenda liten bokstav i dina inlägg. Klagar gärna och ofta på stavfel och särskrivning. Det är inte alls omöjligt att man ur dina inlägg rycker lösa meningar och tolkar precis som man vill och då brukar det följa ett antal hatinlägg som man antingen får eller förklara. (Det första brukar vara lättast eftersom folk härinne är svåra att få till att tänka om)
Som sagt ta allt med en gnutta salt och med en massa förnuft så klarar du dig fint. En del spelar bara idioter och en del är helt enkelt idioter. Men så finns det några trevliga prickar härinne också å de gör vistelsen väldigt angenäm.
Hej och välkommen hit.
Hej på dej bra val av hojHmm.. eftersom det här e min egna tråd och jag inte vågar starta en ny bandit-tråd eftersom det redan finns.
Har ingen något bra tips på en grym slipon så jag får najs ljud till min nya Suzuki Gsf 1200 2004 års modell?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |