Ny här och Ny MC-ägare

OooGeeDoo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2007
Hoj
Kawa ER6N ABS 07:a
Detta är första gången jag skriver i ett forum överhuvudtaget.
Testar, testar...

Köpte en Suzuki bandit... tog den till jobbet idag... gott.
Kan nån svara så jag få se om det funkar

OooGeeDoo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2007
Hoj
Gott.. redan 2 som hälsar mig välkommen.
Jag kanske stannar kvar här då =)
Vart ligger caféet ;)

per7

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
zx7r-96 och CB500 Four K1 1975
Hej du, och välkommen! Här kan du plocka upp mycket matnyttigt.
Per :squid

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Närmaste man kommer ett café är väl OT-delen.

Off Topic där anything goes, förutom GR, Porr och personpåhopp, vi ska kramas på Internet!!!

OooGeeDoo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2007
Hoj
Hmm.. eftersom det här e min egna tråd och jag inte vågar starta en ny bandit-tråd eftersom det redan finns.
Har ingen något bra tips på en grym slipon så jag får najs ljud till min nya Suzuki Gsf 1200 2004 års modell?

Kia

Guest
Hej och välkommen hit.

Här får man sig många glada skratt åt det mesta....
Bara att ta allt som skrivs med en stooooooor nypa salt så ska du nog få trevligt ska du se.

OBS: kom bara ihåg några saker...

Härinne läser folk varenda liten bokstav i dina inlägg. Klagar gärna och ofta på stavfel och särskrivning. Det är inte alls omöjligt att man ur dina inlägg rycker lösa meningar och tolkar precis som man vill och då brukar det följa ett antal hatinlägg som man antingen får :arsele eller förklara. (Det första brukar vara lättast eftersom folk härinne är svåra att få till att tänka om)
Som sagt ta allt med en gnutta salt och med en massa förnuft så klarar du dig fint. En del spelar bara idioter och en del är helt enkelt idioter. Men så finns det några trevliga prickar härinne också å de gör vistelsen väldigt angenäm. :tummenupp

Tunkur

Crosstyre e tufft
Gick med
3 Jun 2006
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Hej och välkommen hit.

Bara att ta allt som skrivs med en stooooooor nypa salt så ska du nog få trevligt ska du se.

Härinne läser folk varenda liten bokstav i dina inlägg. Klagar gärna och ofta på stavfel och särskrivning. Det är inte alls omöjligt att man ur dina inlägg rycker lösa meningar och tolkar precis som man vill och då brukar det följa ett antal hatinlägg som man antingen får :arsele eller förklara. (Det första brukar vara lättast eftersom folk härinne är svåra att få till att tänka om)
Som sagt ta allt med en gnutta salt och med en massa förnuft så klarar du dig fint. En del spelar bara idioter och en del är helt enkelt idioter. Men så finns det några trevliga prickar härinne också å de gör vistelsen väldigt angenäm. :tummenupp

Haha detta inlägg var ju klockrent Kia:tummenupp
Borde ju vara en sticky som förklarar hur saker och ting funkar här inne:yoparty

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Hej och välkommen hit.

Det ärdärför jagbrukar skrivaihop ord som inteska skrivas ihop:D

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
Hej och välkommen hit.

Det heter OCH, inte "å"!

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Gsx-r 1000 K7
Hmm.. eftersom det här e min egna tråd och jag inte vågar starta en ny bandit-tråd eftersom det redan finns.
Har ingen något bra tips på en grym slipon så jag får najs ljud till min nya Suzuki Gsf 1200 2004 års modell?
Hej på dej bra val av hoj:tummenupp
Jag har ett yoshimura trioval klart just ljud:D
Nackdel priset :mad: ca 6800 pistoler
Ger någon hk till oxå :va Har dock ej bänkat min änn skall in nästa vecka

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...