Ny här!

smekast

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2010
Hoj
KTM 690 smc -08
Är ny här på forumet. Ska ta körkort (som många andra nya här) i vår är det tänkt. Är 23 år och har precis skaffat min första stora hoj.

BTW. Nån som vet vart man kan skaffa akrapovic klistermärke då det saknas på mitt slipon?

MVH smekast

Edit, retard som jag är så får jag inte bilden att funka så jag länkar till den istället.
http://www.imagehost.se/visa?id=srpbg7ed

Last edited:

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Välkommen.... Fin moppe du har införskaffat! Lite drygt att vänta på våren nu va? I know that feeling :/

Lycka till med kortet!

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Välkommen, fin första moppe måste jag säga :) (en snutt avis men erkänner de INTE!)

smekast

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2010
Hoj
KTM 690 smc -08
Välkommen.... Fin moppe du har införskaffat! Lite drygt att vänta på våren nu va? I know that feeling :/

Lycka till med kortet!

Fett drygt måste jag säga! Får bli varmare breddgrader så man får hojsäsong året runt :)

Välkommen, grym motorcykel att starta karriären med:p hittade ett klistermärke här http://www.motoaction.se/product_info.php?products_id=15068&categories_id=174_221

Tack! Får väl se om man kan hantera den eller inte, lär väl bli nån vurpa eller två :yoparty
Tack för länken också!

Välkommen, fin första moppe måste jag säga :) (en snutt avis men erkänner de INTE!)

Hehe tack så mycket, hittade den till ett bra pris, hade tänkt mig en 625 eller 660 men så dök denna upp, lite utanför min budget men det var för svårt att hålla ha-begäret borta :D

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...