Ny här!

Questar

Well do ya, punk?
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
Mopo för tillfället
Tjena SH, har lurkat runt ett tag med detta kontot men dragit mig för att verkligen skriva något förrän nu!
Är 16 vårar ung och rullar runt på en Malaguti XSM tills jag tar A1-kortet i vår, hoppas på att lära mig mycket om bågar tills det är dags för en riktig en så man slipper allt vad bonnameck heter. Än så länge verkar alla trevliga och de flesta delar min syn på hojar så jag känner mig hemma fast jag kanske är några årtionden under medelåldern! :tummenupp

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Välkommen till dårhuset. Visst, du e liiite under medelåldern, men ett välkommet tillskott av ungt blod ;)
Lycka till med kortet! När det är fixat, då ska du prenumerera på "Malmö Samåkning"-tråden

Questar

Well do ya, punk?
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
Mopo för tillfället
Välkommen till dårhuset. Visst, du e liiite under medelåldern, men ett välkommet tillskott av ungt blod ;)
Lycka till med kortet! När det är fixat, då ska du prenumerera på "Malmö Samåkning"-tråden

Tackar, det ska jag! :)

Och det är ju för jävla coolt, både med stunt och KTM Duke! Särskilt då jag är helt kär i fyrtakt (ljudet är halva utseendet). Hade varit gött med en men plånboken är lite tunn för en sådan ;)

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Tackar, det ska jag! :)

Och det är ju för jävla coolt, både med stunt och KTM Duke! Särskilt då jag är helt kär i fyrtakt (ljudet är halva utseendet). Hade varit gött med en men plånboken är lite tunn för en sådan ;)
Det e bara att knalla ner till hemtjänsten och söka jobb. De behöver folk på kvällar å helger. Städ, klippa gräsmattor, etc etc, jag gjorde ALLT för att spara ihop till min 125:a Fick ihop 25k på 2,5 månader

Questar

Well do ya, punk?
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
Mopo för tillfället
Det låter ju jättebra, ska nog dra mig dit i såna fall, tack för tipset! Hade tänkt kolla på Blinkfyrar och Ica annars men detta låter bättre. :)

Questar

Well do ya, punk?
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
Mopo för tillfället
Var hittar man dem, har de en hemsida, högkvarter eller liknande? Hittar bara i Västerås och det är ju en bit dit ;)

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Ja´du GongGong. Du är alldeles för liten att hänga på SH, speciellt nu efter kl. 21. Jag trodde knappt det ens fanns 16-åringar på riktigt nu för tiden :va

Questar

Well do ya, punk?
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
Mopo för tillfället
Föräldrarna mina övergav mig när jag började muttra om planer på motorcykel så nu kan jag vara uppe efter bolibompa, Gearbox! Vi 16-åringar är en mystisk ras men vi existerar minsann!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning