Ny här!!!

blinka_69

Bannad
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
fighter
Hejsan!
Har varit inne o kikat på denna sidan ett tag men varit lite feg eller ngt...men nu e det nog dax att ge sig till känna....eller ngt liknande *fniss*...

Har en KTM Super Duke -05 men inge mc-kort...hm mm vet :huvet ska ta...till våren blir väl bra? :hihi

Ja Blinka kan ni ju kalla mig...36 årig tjej eller va det tant..nee gillar inte den tanken...huffffaligen
...ti hi ...ne e inte så....

Hoppas att vi kan ses ute på "vägen" i sommar...hm...ja ngn måste ju lära sig bemästra den lilla cyklen hon inför skaffat.Den ska visst sänkas oxå...

CU!

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
blinka_69 skrev:
Hejsan!
Har varit inne o kikat på denna sidan ett tag men varit lite feg eller ngt...men nu e det nog dax att ge sig till känna....eller ngt liknande *fniss*...

Har en KTM Super Duke -05 men inge mc-kort...hm mm vet :huvet ska ta...till våren blir väl bra? :hihi

Ja Blinka kan ni ju kalla mig...36 årig tjej eller va det tant..nee gillar inte den tanken...huffffaligen

Hoppas att vi kan ses ute på "vägen" i sommar...hm...ja ngn måste ju lära sig bemästra den lilla cyklen hon inför skaffat.Den ska visst sänkas oxå...

CU!

Ge mig din hoj så får du en påse ovärderliga groteskt sällsynta ölburkar av typen folköl. Deal? :gnissla

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
blinka_69 skrev:
Hejsan!

CU!

Hej svejs :banana

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...