Ankan1
Ny medlem
- Gick med
- 14 Jul 2011
- Hoj
- Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Köpte en ny hjälm via EBAY häromdagen och sökte först efter den via över disk handel här hemma.Hittade två försäljare inom några mils avstånd och stegade glatt in för affär.Men tji fick jag.De hade inte en enda av den hemma utan gjorde bara reklam för den på sina hemsidor vilket var lite sorgligt.Det som förvärrade situationen ytterligare var att dessa två säljare ville ha tusen kronor mer än om jag beställde den via detta EBAY.
Förklarade det hela i vänlig ton där de ryckte lite lätt på axlarna utan att försöka behålla mig som kund om de kanske bjöd till och drog av några hundra så att vi närmade oss en bra affär för bägge.Men icke.Ankan1 åkte då hem och skickade efter den istället och ännu en affär via denna handel i landet försvann dom ur händerna.Varför !? ... och hur kan man bedriva verksamhet på detta vis !?.De verkar vilja skjuta sig i sank medvetet det är då en sak som är säker.
Förklarade det hela i vänlig ton där de ryckte lite lätt på axlarna utan att försöka behålla mig som kund om de kanske bjöd till och drog av några hundra så att vi närmade oss en bra affär för bägge.Men icke.Ankan1 åkte då hem och skickade efter den istället och ännu en affär via denna handel i landet försvann dom ur händerna.Varför !? ... och hur kan man bedriva verksamhet på detta vis !?.De verkar vilja skjuta sig i sank medvetet det är då en sak som är säker.