Drutten
Uppsala RoadRunners
- Gick med
- 27 Apr 2003
- Hoj
- Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Har hittat min hoj...... Det blev en Fireblade 954RR 02:a.. som sagt valet stod mellan R1:a eller Blade...fick kanon höst pris på Bladen så det var bara att slå till (fastän den är vit/blå).... så nu blir det att lämmna in den till Jham för att "kitta upp den" då det mesta är orginal (lastbilsblinkers) samt kraschpuckar måste på för att den skall ju få invigas på BANA så fort dom öppnar i vår... (Försäkringen var en RYSARE )
Har hittat ett Nikko x-tream highpipe titan(S-Racing) som kommer att passa Pfheeet...
Så R6-Drutten funkar ju inte längre..., Blade-Drutten funkar men jag kommer nog att byta hoj fler ggr så ett beständigt nick måste det vara.... Enbart Drutten skulle funka, men tydligen så fanns det redan en Drutt på Forumet
Så få höra några förslag.. (ja...jag vet M:et,Kongo "DRUTTFAN") Ehheee.....
Har hittat ett Nikko x-tream highpipe titan(S-Racing) som kommer att passa Pfheeet...
Så R6-Drutten funkar ju inte längre..., Blade-Drutten funkar men jag kommer nog att byta hoj fler ggr så ett beständigt nick måste det vara.... Enbart Drutten skulle funka, men tydligen så fanns det redan en Drutt på Forumet
Så få höra några förslag.. (ja...jag vet M:et,Kongo "DRUTTFAN") Ehheee.....
Last edited: