Ny hoj

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Äntligen har det blivit klart vilken hoj jag kommer köra på nästa år! blir en r6 -00 25kw rödvit! måste se om jag har möjlighet att gå licenskurs i år så man kan leka lite bana också (men då blir det iaf inte med en strypt hoj) :tummenupp får hem den den 17/3 som det ser ut :yoparty

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Jag får gratulera!

Via blocket eller? Du får lägga upp bilder på skönheten så fort du kan!

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Jag får gratulera!

Via blocket eller? Du får lägga upp bilder på skönheten så fort du kan!

yes blocket. fick nog att vänta på någon som var lite extra och mailade på ett gäng och en kunde fixa transport och den ska va i bra skick (sägs det iaf :gnissla ) hehe så vi får se vad som kommer :) fick annars nyss ett mail från en av dom andra att kunna sjussa en r6 till sundsvall för 3000 tror den hojen kostade 49'

sweet man, kommer säkert bli nöjd! skit i banan och stuntkitta skiten istället :D
ska se om jag har nån begåvning över huvud taget att leka först :p men skulle va roligt om man vågade ^^

Last edited:

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
här är 2 bilder jag fått se på hojen

Bifogat

• RDF715-1001.jpg
    RDF715-1001.jpg
    208.3 KB · Visningar: 59
  • RDF715-2021.jpg
    RDF715-2021.jpg
    181 KB · Visningar: 51

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
tror de va den ja maila på om ja minns rätt också som jag fick till svar av

"har hört med en kille som jobbar som lastbils-chaufför, han trodde det skulle kosta ca:3000;-
vilket du får stå för

mvh tony"

nyss om du inte har möjlighet att hämta själv

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
tror de va den ja maila på om ja minns rätt också som jag fick till svar av

"har hört med en kille som jobbar som lastbils-chaufför, han trodde det skulle kosta ca:3000;-
vilket du får stå för

mvh tony"

nyss om du inte har möjlighet att hämta själv

Ja du, vi får väl se... ska iväg i helgen och nästa vecka är jag i Åre, vi får väl se om den finns kvar.

Dom är jäkligt snygga iaf, brorsan hade en sån flångny 1999 sen dess har jag varit fast på Yamma.

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
hehe gillar starkt utseendet trotts att dom sett ut så sedan -99 tycker dom är i särklass i utseende fram till -03 då cbr fick sin look, cbr fs 02-03 var väll okej också men r6 kändes som ett bättre val :)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ser fin ut :tummenupp Boka nu in dig på licenskursen du också så att du kan lägga lite varv med den på Tisdagskvällarna uppe på Mittsverigebanan.

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Ser fin ut :tummenupp Boka nu in dig på licenskursen du också så att du kan lägga lite varv med den på Tisdagskvällarna uppe på Mittsverigebanan.
visst äre ca 24-25 maj som gäller? den tiden som det ser ut nu i alla fall skulle inte vara omöjlig, :)

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
yes blocket. fick nog att vänta på någon som var lite extra och mailade på ett gäng och en kunde fixa transport och den ska va i bra skick (sägs det iaf :gnissla ) hehe så vi får se vad som kommer :) fick annars nyss ett mail från en av dom andra att kunna sjussa en r6 till sundsvall för 3000 tror den hojen kostade 49'

ska se om jag har nån begåvning över huvud taget att leka först :p men skulle va roligt om man vågade ^^

Klart! den såg jävligt fin ut iaf! highpipe och diverse:yoparty

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
där ser man så du har lagt 125 åkandet åt sidan och ska upp och slås med dom stora pöjkarna nu på gatan :yoparty

tur att man kommer att byta upp sig till iår annars hade man legat sist i ledet hehe :tummenupp

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Hoj
Yamaha FZ-1N 09
där ser man så du har lagt 125 åkandet åt sidan och ska upp och slås med dom stora pöjkarna nu på gatan :yoparty

tur att man kommer att byta upp sig till iår annars hade man legat sist i ledet hehe :tummenupp

Ligga sist i ledet kommer du att göra ändå :D du kan ju aldrig hålla dig på vägen när du kör... finns massa vittnen till de :tungan

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping