Kamrater!
Jag har väl så smått börjat att fundera på att skaffa en ny/annan hoj.
Mina krav:
-Rolig
-Lättsvängd!!
-Bra bromsar
-Bekväm även vid längre resa (med packning).
-Passa min ringa kroppslängd (169cm).
-Dokumenterat bra kvalitet.
-Rejält med effekt.
-"Hyfsad" i pris och försäkring
Inkom gärna med förslag!
Var på nätet kan jag hitta tester av olika motorcyklar? Är det någon tidning som publicerar sina tester på nätet?
Jag har insett att de flesta roliga hojar är utrustade med en hiskeligt primitiv utrustning för att föra kraften från växellådan till bakhjulet. Vanligen benämnt som kedja. Detta föranleder att jag nu måste lägga lite energi på KKK. Då menar jag inte någon obskyr sekt där man klär sig i stjärngossestrut, utan Kardan Konverterings Kit.
De primitiva individerna på andra sidan pölen bygger om fina kardandrivna GSX-G till "belt-drive" så varför skulle inte jag kunna vara först med kardandrift på t.ex. en ThunderAce...
//Gurra
Jag har väl så smått börjat att fundera på att skaffa en ny/annan hoj.
Mina krav:
-Rolig
-Lättsvängd!!
-Bra bromsar
-Bekväm även vid längre resa (med packning).
-Passa min ringa kroppslängd (169cm).
-Dokumenterat bra kvalitet.
-Rejält med effekt.
-"Hyfsad" i pris och försäkring
Inkom gärna med förslag!
Var på nätet kan jag hitta tester av olika motorcyklar? Är det någon tidning som publicerar sina tester på nätet?
Jag har insett att de flesta roliga hojar är utrustade med en hiskeligt primitiv utrustning för att föra kraften från växellådan till bakhjulet. Vanligen benämnt som kedja. Detta föranleder att jag nu måste lägga lite energi på KKK. Då menar jag inte någon obskyr sekt där man klär sig i stjärngossestrut, utan Kardan Konverterings Kit.
De primitiva individerna på andra sidan pölen bygger om fina kardandrivna GSX-G till "belt-drive" så varför skulle inte jag kunna vara först med kardandrift på t.ex. en ThunderAce...
//Gurra