Ny i Göteborg

Liljestrand

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki ER-5
Hej.
Jag är en glad flicka som precis har flyttat till göteborg. Cykeln är kvar i Västerås över vintern men i vår får den följa med ner. Det är lite surt att behöva ta sig fram med en vanlig cykel när det är så många fina hojar överallt.
Men det är tyvärr så att jag inte känner någon med a-kort här. Så om det är någon som vill visa mig några fina mc-vägar runtomkring här i vår skulle jag bli jätteglad! Det är ju alltid roligare att åka när man är fler!

Ha det bra!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Välkommen hit :banana

Du är hjärtligt välkommen till oss i Göteborgsdelen på forumet.

Det brukar köras varje helg ifrån GP (göta platsen) vid 1200 kolla också åktråden och fikatråden om du vill hänga på.

:hej

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Liljestrand skrev:
Hej.
Jag är en glad flicka som precis har flyttat till göteborg. Cykeln är kvar i Västerås över vintern men i vår får den följa med ner. Det är lite surt att behöva ta sig fram med en vanlig cykel när det är så många fina hojar överallt.
Men det är tyvärr så att jag inte känner någon med a-kort här. Så om det är någon som vill visa mig några fina mc-vägar runtomkring här i vår skulle jag bli jätteglad! Det är ju alltid roligare att åka när man är fler!

Ha det bra!

Vi är många och roliga!! KOlla in gbg-delen!! :Bugar :tummenupp

Välkommen!!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Hej och välkommen:hej.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Välkommen!

Klart att du ska få se våra bästa vägar. Vid närmare eftertanke så är ju iofs alla väger i den här staden mer eller mindre byggda för att åka hoj på.

Ber du snallt Långa farbrorn att valla runt dig så gör han säkert det. MEN du ska passa dig för honom. han är en farlig man med flat-top frilla.

Att han är galen i barn och gamla tanter gör ju inte saken bättre heller.

Seså, locka ut honom med ltie glass så har du snart en kompis för livet :tummenupp

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Liljestrand skrev:
Hej.

Ha det bra!

Vi förlåter dig

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Välkommen till stan!
Släng en kik på www.wcx.nu nån gång ibland också. Där finns forum för sporthojskörningar i gbg-trakten. :banana

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Wälkömmen! :)

Också chalmerist, men i sluttampen. Bor du möjligtvis i ostkupan, Kallebäck?

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Välkommen, välkommen!

Som sagts tidigare, kolla in GBG-delen! Där finns massa svammel och lite information om körningar och fika etc.... :)

Ricco43

#14 R600
Gick med
30 May 2005
Hoj
GSXR600 -11, CBR600 -99
Välkommen till Götet!!! Vaffö inte ta ner hojen nu :confused: ? De e långt till våren!
Bara höra av sig om man vill åka... :banana

Liljestrand

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki ER-5
tack :)!
Här känner man sig verkligen välkommen!
Nu blev jag ännu mer sugen att åka hem i helgen och hämta hojen..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...