Ny i Götet

motorboy

Hojlös
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda CBR 954 RR -02 *såld*
Hej alla!

Har varit medlem ett tag, men bara tjuvläst trådar utan att bidra med något själv.

Jag bor i Göteborg och ägnar mig till vardags åt att jobba på Duells (som är Sveriges största grossist för MC-prylar). :hihi

MC-kortet är drygt ett år gammalt, och jag kör en VFR 800 V-Tec -02 (jag vet, om det fanns ett forum som hette sporttouringhoj.com så borde jag varit medlem där istället). Jag har tänkt byta upp mig till något sportigare till nästa säsong. :squid

Ha det så länge!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Välkommen
Tror inte VFR är några problem. :)

Duells sa du,såg att ni sökte en produktchef,kan det va något tro?

motorboy

Hojlös
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Tackar!

Det stämmer att vi söker en produktchef, för Moped-prylar. Kanske kan vara något för ett moppefucko :D , men det är nog inget för den som egentligen är MC-intresserad.

Långa farbron skrev:
Välkommen
Tror inte VFR är några problem. :)

Duells sa du,såg att ni sökte en produktchef,kan det va något tro?

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
motorboy skrev:
Tackar!

Det stämmer att vi söker en produktchef, för Moped-prylar. Kanske kan vara något för ett moppefucko :D , men det är nog inget för den som egentligen är MC-intresserad.

I´am a moppefucko :banana

Nej men ärligt,det är jag inte :3freak :lol

Bobster

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
Triumph Daytona 600
:tummenupp
motorboy skrev:
Hej alla!

Har varit medlem ett tag, men bara tjuvläst trådar utan att bidra med något själv.

Jag bor i Göteborg och ägnar mig till vardags åt att jobba på Duells (som är Sveriges största grossist för MC-prylar). :hihi

MC-kortet är drygt ett år gammalt, och jag kör en VFR 800 V-Tec -02 (jag vet, om det fanns ett forum som hette sporttouringhoj.com så borde jag varit medlem där istället). Jag har tänkt byta upp mig till något sportigare till nästa säsong. :squid

Ha det så länge!
välkommen :yoparty

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
motorboy skrev:
Hej alla!

Ha det så länge!

Vad är det för fel på VTECen då? Har du för mycket pengar och vill betala mer i försäkring :va

Duells, hum då kan väll du fixa lite rabatt år oss, schyrre….

Välkommen!

motorboy

Hojlös
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Det är absolut inget fel på V-TECen, och för mycket pengar har jag definitivt inte heller. :( Men mina polare mobbar mig för min touringhoj, och jag är väldigt lättpåverkad :tungan

Äh, det är ju kul att byta bara. Försäkring brukar gå att lösa på nåt sätt.

triple skrev:
Vad är det för fel på VTECen då? Har du för mycket pengar och vill betala mer i försäkring :va

Välkommen!

motorboy

Hojlös
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Jag kan bara fixa rabatt till familj och nära vänner. Men om du förvandlar dig till en :tuttar och kommer hem till mig nån kväll så löser vi det :D

triple skrev:

Välkommen!

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...