Ny i hojvärlden:)

Gixxer-Pettson

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2011
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -06
Tjenare!!

Tänkte lämna ett litet avtryck här så ni ser att ännu en rockie har anlänt till denna sida:)

Inhandlade min första hoj förra veckan, och valet föll på en Honda CBR 929 RR -00..

Idag ställdes den in för vinterförvaring.. Denna vinter kommer kännas lååååång.. Så det är tur att detta forum finns iaf:)

Lev & må/ Pettson

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Välkommen :) Kika gärna in på Sporthoj Uppsala @ facebook också om du vill hitta lite körkompisar :tummenupp

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Välkommen! Ja vinterförvaringen ja...hmmm... den lär driva merparten här till vansinne innan vintern är över kan jag tänka, också ny på hoj i år och har sjuk ångest över vintern.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Välkommen! Ja vinterförvaringen ja...hmmm... den lär driva merparten här till vansinne innan vintern är över kan jag tänka, också ny på hoj i år och har sjuk ångest över vintern.

Ja, det brukar bli rätt... intressant här allteftersom att vintern går...

mrdoominik

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2011
Hoj
cykel
hehe du är inte ensam...
Skaffade min första hoj, en Honda cbr 125r i förra veckan.
Jag känner redan att jag håller på att bli tokig av att bara känna hur vintern kryper sig närmare och närmare :(

Madmore

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2011
Hoj
Honda CBR1000RR -07(Gata), Honda CBR1000RR -08 (Bana)
Välkommen!

Dax att gå i ide.... kanske.

/ Madmore

Gixxer-Pettson

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2011
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -06
Tackar tackar:) Ja det kommer bli en dryg vinter detta asså:(

Hahaha, torrgasa:) någon start blir det iaf, så den får gå runt lite.. Men den står inne i sköna värmen så det kvittar väl kanske..

Ang hojval så har jag fått höra gott och ont om mitt val, men va fan, lika bra och köpa en skaplig direkt så slipper man byta efter en månad eller två:)

Gick med i Sporthoj uppsala härom dagen!! Verkar va ett skönt gäng:)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Ang hojval så har jag fått höra gott och ont om mitt val, men va fan, lika bra och köpa en skaplig direkt så slipper man byta efter en månad eller två:)
Har också fått höra både och om mitt hojval, för stor, för tung, du är tjej köp en moppe istället som du klarar av, vad ska du med så mycket motor till? Till Schysst hoj, nu blir jag avis, jag vill också, bra val då kan du verkligen köra långt och fort som du vill, shit va snygg, wow vilket monster, cool osv. I början blev jag stött och rätt ledsen över glåporden... men män (bara män som kommenterat negativt ska tilläggas, tjejerna är positiva och en och annan man också) har kanske komplex över att en rockie tjej har en större än de själva har tänker jag. Bara en man sa det rakt ut (för övrigt en god vän till mig så han vågade väl). Jag tittade först på Kawa ZZR1400 och då sa han: Nej, du kan inte köpa den hojen för då måste jag köpa ny (har en FJR1300). Så jag nöjde mig med en Suzuki GSX1250 som har 1255 kubik :banana

Nä man får lyssna på de konstruktiva råden och sen slutar man ta in skiten som kan tänkas följa av olika skäl.

Lycka till!:banana Tycker som sagt var också att "bättre köpa nått rejält så man slipper byta strax efter"

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Tackar tackar:) Ja det kommer bli en dryg vinter detta asså:(

Hahaha, torrgasa:) någon start blir det iaf, så den får gå runt lite.. Men den står inne i sköna värmen så det kvittar väl kanske..

Gick med i Sporthoj uppsala härom dagen!! Verkar va ett skönt gäng:)

Välkommen! Vi är det skönaste gänget! :yoparty

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...