Ny i mc-världen (och på forumet)

Draeparen

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2013
Hoj
1982, Honda CB 750 f
Tjo!

Christoffer heter jag, 28 år och jobbar som svetsare. Jag har nyss skaffat min första hoj. Har inte ens tagit kortet för mc än, men det kommer till våren =)

Hojen är en Honda CB 750f -82 som just nu håller på att byggas om till Caferacer. Tanken är att den ska var klar till våren och att det ska vara en "trigger" att verkligen ta kortet så det inte rinner ut i sanden.

Lär sannolikt starta en byggtråd så att intresserade kan följa bygget =)

Ha de så länge!

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
Välkommen! :hej Att ta hojkortet är nog det bästa jag någonsin gjort, när man väl är färdig så är det värt precis vartenda minut och krona man lagt ner på det :tummenupp Lycka till i vår så ses vi säkert på vägarna sen (jag bor i Hässleholm) :yoparty

Draeparen

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2013
Hoj
1982, Honda CB 750 f
Välkommen! :hej Att ta hojkortet är nog det bästa jag någonsin gjort, när man väl är färdig så är det värt precis vartenda minut och krona man lagt ner på det :tummenupp Lycka till i vår så ses vi säkert på vägarna sen (jag bor i Hässleholm) :yoparty

Tack ska du ha! Jag är övertygad om att det kommer vara värt varenda krona :lol Vi kommer säkert ses nånstans då! Du kanske besöker Tydinge nån gång när det är träff där?

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
Tack ska du ha! Jag är övertygad om att det kommer vara värt varenda krona :lol Vi kommer säkert ses nånstans då! Du kanske besöker Tydinge nån gång när det är träff där?

Jodå, har kört dit 3-4 gånger i sommar :) Blir nog mer nästa år då jag tog mitt kort 24/9, så jag har inte hunnit köra så mycket i år. Kan även rekommendera "Sporthojjare Hässleholm"-sidan på facebook om man vill träffa lite mer folk att köra med kring Hässleholm/Kristianstad :):

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum