Ny i Norrköping

smalzoff

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2007
Hoj
Honda cb 500
Halloj
Ny medlem på sporthoj blev jag någon gång förra året när jag tog mc kortet men jag har inte varit direkt aktiv på sidan. Men tänkte ändra på det nu när jag är ny i Norrköping och fiskar efter någon/några att åka med i sommar.

Skulle vara kul att hitta fler tjejer i samma sits som jag, nämligen ganska ny med hojkort och som inte har några mc kompisar i närheten.
Jag kan väl inte vara helt ensam om det? :va

Självklart är det roligt att åka med er killar också men det skulle vara kul att hitta några tjejer som sagt. Men jag blir glad vem det än är som skulle höra av sig. :)

Ha det fint allihopa och så hoppas jag vi syns på vägarna i sommar!

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Hejsan!

Vet att det finns en tjejmaffia som håller till i krokarna runt Nkpg. Stötte på dem nån gång i somras, men mer vet jag inte... :va
Ett tips är att annonsera i Norrköpingstråden, den läser nog de flesta häromkring.

Hittar du inga töser, får du självklart åka med mig/oss :)

smalzoff

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2007
Hoj
Honda cb 500
Hejsan!

Vet att det finns en tjejmaffia som håller till i krokarna runt Nkpg. Stötte på dem nån gång i somras, men mer vet jag inte... :va
Ett tips är att annonsera i Norrköpingstråden, den läser nog de flesta häromkring.

Hittar du inga töser, får du självklart åka med mig/oss :)

Tack för tipset :)
Men som sagt det är alltid roligt att lära känna nytt folk så även om det inte är tjejer så åker jag gärna med.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Swiit.. Då kan du skjutsa tjejen så får jag gassa hälvätte så mkt jag vill!! :)

Välkommen till Norrpan btw.. Drica sprit?

Blyg?

Last edited:

ICEPICK

Nu även med större....
Gick med
21 Jan 2008
Hoj
Ingen:(
:) :Bugar Välkommen:) :Bugar
kanske kanske att jag kan åka i helgen...
Måste bara fixa det "lilla" felet på hojen, det ska ju bli sol fre o lör!!

OOouupps kanske skulle frågat om du ville åka först!!

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Shit vad många norpare som var vakna!!

Blir det nån uppstyrd åkning snart om helgerna eller får man ragga som om man var 21 kl. 04.45 en lördag för att få nån att busa med?

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Shit vad många norpare som var vakna!!

Blir det nån uppstyrd åkning snart om helgerna eller får man ragga som om man var 21 kl. 04.45 en lördag för att få nån att busa med?
Vid den här tiden är det bara WoW:are som sover...

Så länge vägarna är torra, är jag på lekhumör iaf. -Även vardagar (jo, det är sant).

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vid den här tiden är det bara WoW:are som sover...

Så länge vägarna är torra, är jag på lekhumör iaf. -Även vardagar (jo, det är sant).

Om jag inte kommer hem sent, tvingas (?) ta hand om fröken och gå och lägga mig tidigt så är jag (än så länge) oftast i sthlm om vardagar.. Annars hade jag gassat hällvätte då med!! :yoparty

(Eller blivit frånåkt av tant Agda 67 i sin Saab 900..)

smalzoff

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2007
Hoj
Honda cb 500
Swiit.. Då kan du skjutsa tjejen så får jag gassa hälvätte så mkt jag vill!! :)

Välkommen till Norrpan btw.. Drica sprit?

Blyg?

Vad roligt med många svar :)

Javisst jag kan ha nån med bakom om du vill åka fritt. Nemas problemas!

Jag insåg ganska snabbt mina begränsningar när jag började köra så jag brukar köra rätt lagligt. Ibland är det väl skönt att kunna gasa på men jag kör nog väldigt lugnt jämfört med de flesta av er killar skulle jag gissa. Så frågan är om jag hinner med er eller om jag bara blir en jobbig bromskloss? :va

Men om inte så är jag på att åka både helger och vardagar, bara jag inte jobbar och sålänge vädret är på topp!

Kan inte så många vägar runt om här (eller knappt inga) så det skulle vara perfekt att få lite vägvisning.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Kan inte så många vägar runt om här (eller knappt inga) så det skulle vara perfekt att få lite vägvisning.

Jag har inte kört en meter på 2 hjul i Östergötland sen jag var i Västervik -98..

Så vi är nog samma lika där.

Jag lämnar nog cheyen hemma.. Hon brukar städa när hon blir rastlös så det är bäst för alla parter :rofl

Jag vill mest ha folk att åka med om jag nu ska ställa ner hojen, känns menlöst att flytta ner klubban och gå miste om Sthlms-körningarna om jag inte får nån att leka med när jag är nere jue!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!