Ny? Jo det kanske...

MizzY

Ny medlem
Gick med
17 May 2008
Hoj
Kawasaki ER6f -11
Tjo!
Ny och ny, vet i fan. Både hojintresset och undertecknad börjar väl bli till åren, men här på Sporthoj är jag iaf ny :)

Just nu pysslar jag mest med att vara irriterad på mina korta ben och fuckade uppkörningsregler. Är för kort i rocken för körskolornas tunga hojar, har inte råd eller lust att köpa något eget gammalt skräp enbart för uppkörningens skull, och har inget direkt sug efter att i hela två års tid lämna snigelspår efter mig vid varje twinljud eller agustasyn i väntan på en vettig ostrypt hoj.

Förutom denna uppenbara tillfälliga irritation är jag en trevlig liten tös som älskar allt som rör på sig. Gamla vettar och mustanger likväl som nya sporthojar.

Well, det var väl mitt (lite långa) sätt att säga hej på. Trevligt att äntligen komma in hit i sporthojvärmen. (Karln min har läskat mig tillräckligt länge med sitt medlemskap och sin TL1000R.)

Pözz å kram på er!

\m/
MizzY

Bajen-Sam

Rospigg.
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
Suzuki M 1800 R2 / BMW R 1150 GS / Suzuki Intruder 1400
Thanx dude.
Men öööh. Haru två hojar? Ge mig en, så skapar vi rättvisa!
Skämt åsido, kan ändå inte hantera ett sådant kylskåp mellan benen.

Peace! :tummenupp

Får ju inte ha sporthoj för gumman, så då har jag 2 andra istället. :tungan

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Welcum welcum - sporthojar och gamla mustanger - det är bra och hälsosamma intressen det!

MizzY

Ny medlem
Gick med
17 May 2008
Hoj
Kawasaki ER6f -11
Välkommen:tummenupp

Säg till Gubben att han skaffar sig en riktig TWIN:yoparty

:D :D :D :D

Haha. Han muttrar surt från övervåningen, något i stil med "fine, bara han ger mig pengar så".
Dock hade nog valet mer troligt följt på en Ducce om börsen varit fet.
(Men undertecknad hade blivit konstant naturligt hög på allt från en 1098:a via en Millie till en gammal rostig monster eller liknande klittvibrerare :p)

G-L

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Hoj
Guzzi 1200 Stelvio NTX -12
Haha. Han muttrar surt från övervåningen, något i stil med "fine, bara han ger mig pengar så".
Dock hade nog valet mer troligt följt på en Ducce om börsen varit fet.
(Men undertecknad hade blivit konstant naturligt hög på allt från en 1098:a via en Millie till en gammal rostig monster eller liknande klittvibrerare :p)

Har alltid anat att en stor V-Twin påverkar kvinnor även rent fysiskt (förutom den intellektuella och tekniska stimulansen de ger)...
Hoppas du kommer att trivas bakom styret samt här inne!

MizzY

Ny medlem
Gick med
17 May 2008
Hoj
Kawasaki ER6f -11
Har alltid anat att en stor V-Twin påverkar kvinnor även rent fysiskt (förutom den intellektuella och tekniska stimulansen de ger)...
Hoppas du kommer att trivas bakom styret samt här inne!

Du anar inte hur rätt du har!
Att så många män (eller rättare sagt så få kvinnor) väljer twin är för mig ett mysterium, då ni inte alls har lika roligt på dem. Och även om ni har förbannat skoj på vibburkarna... tro mig, blonds have soooo much more fun ;)

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Välkommen:tummenupp

Säg till Gubben att han skaffar sig en riktig TWIN:yoparty

:D :D :D :D
Jag trodde kännetecknet för riktig twin var att få igång så många billarm på rad som möjligt, isf har jag nog en *flin*
Men skämt åsido så blir det en ny hoj när pengar finns... Min gamla bettan är ju 10 år i år :D

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!