Mikey
Bygger om allt!
- Gick med
- 8 Mar 2003
- Hoj
- Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Mikey skrev:Tog bort kopplingskåpan i går efter att hojjen inte gick att starta efter sista åkturen. Det såg ut så här... (ursäkta skärpan)
Mikey skrev:Tog bort kopplingskåpan i går efter att hojjen inte gick att starta efter sista åkturen. Det såg ut så här... (ursäkta skärpan)
håller med, det är mer moppemeck på nåt sett.Biker66 skrev:Kan tänka mig att det skulle kunna funka, men hur blir det med balansen i korgen då?
Borde kunna bli bättre med två hälften så tunga skruvar bakom de motsatta 'gängtornen' för att kompensera.
Men, i slutänden skulle nog jag tycka att det känns lite läskigt med lösa bitar i kopplingen och byta så fort det gick!
Biker66 skrev:Kan tänka mig att det skulle kunna funka, men hur blir det med balansen i korgen då?
Borde kunna bli bättre med två hälften så tunga skruvar bakom de motsatta 'gängtornen' för att kompensera.
Men, i slutänden skulle nog jag tycka att det känns lite läskigt med lösa bitar i kopplingen och byta så fort det gick!
Wiseguy skrev:Är inte 95 och 96 samma. Trodde jag i varje fall.
En ny kostar väl runt 1500-2500 beroende på vart du frågar.
Ps offtopic. Du råkar inte ha en bild hela hojen din ?
Såg att du skrev att du hade en 954 häck på en -96:a och blev lite nyfiken.
Japp det stämmer!Silwer skrev:Du lär ju annars kunna nöja dig med enbart den innre delen av korgen vad jag kan se, den yttre är väl hel?
Kamikaze kid skrev:Aj aj...
Du måste ha från 96-99...
Den tidigare passar inte! (Har köpt och insett faktum en gång i tiden!)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|