Ny kruka!

sandstream

Guest
Kände redan vid första provningen att det här var krukan som kunde vinna tiondelar i årets Rookie 1000 :)

Vet två heta grabbar till som kör med KBC, en är Macke och den andra en av världens mest kända personer (han har dessutom exakt samma modell som jag), gissa vem!

EDIT: Kom på att jag kanske borde skriva vad den heter och vad den kostar.
KBC VR-2 Gun Duo: 3195:-

Bifogat

• kbc_hjalm.jpg
    kbc_hjalm.jpg
    91.9 KB · Visningar: 152
Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Kände redan vid första provningen att det här var krukan som kunde vinna tiondelar i årets Rookie 1000 :)

Vet två heta grabbar till som kör med KBC, en är Macke och den andra en av världens mest kända personer (han har dessutom exakt samma modell som jag), gissa vem!

Clint Eastwood?

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010

Krattis! Mye snygg. :)

sandstream

Guest
Krattis! Mye snygg. :)
Tackar :pannkyss
Clint Eastwood?
Han är väl för gammal för att köra hoj?
Killen som brukar ha kondom när han suger av sig själv, "Man vet ju aldrig vart den varit" :hihi

Nej, kändisen med KBC-hjälm finns det många anledningar att vara avundsjuk på men eftersom ni gissar så uselt kommer här en ledtråd modell busenkel.
Hans ex anses av många vara en av världens snyggaste tjejer, hans nuvarande spelar i samma division.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Brad pitt :näsblod

snygg iaf vad är vikten på den

sandstream

Guest
Brad pitt :näsblod
snygg iaf vad är vikten på den
Grattis, du har vunnit äran att få lukta i min hjälm när säsongen är slut :D

Den väger ca 1500 gram (+- 50 gram enligt klistermärket i nacken).
Var in på Lelles i Uppsala idag... Dom hade RX-7:eek:r för 4990:- DET är f-n hjälmarnas hjälm..:tummenupp
Därom tvistar de lärda ;)
Ett problem med hjälmar och dess priser är ju att många som ska köpa dem intalar sig att ett högt pris är lika med en bra hjälm även om oberoende tester visar att dyra hjälmar kan vara sämre än betydligt billigare.
Var det inte RX-7 som lyckades mindre bra i ett test eller har jag drömt nu igen?

Fist Woman

Guest
jag har hört att du föredrar det här stuket. Någon sade att du var mc-polis i det civila?

Bifogat

• moped_polis.jpg
    moped_polis.jpg
    32.2 KB · Visningar: 144

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Grattis

Det din vän Molgan säger är inte på riktigt.

Har provat vet inte hur många hjälmar innan den här, satt som en smäck på min skalle. Den första att göra det. Har provat allt och lite till av dom mesta hjälmarna men inte hittat någon som riktigt satt ok. Var på väg att ändå köpa en RX7:a för den var mest ok av dom jag hade testat. Så sprang jag på den här. Fast jag köpte min till mässpris, en tusenlapp till till godo inklusive tonat visir.
Nä det är ingen reklam! Blev bara så satans nöjd då man till slut hittar "mössan" efter allt provande:tummenupp

/Uffe

Bifogat

• KBC 003 (Small).jpg
    KBC 003 (Small).jpg
    49.4 KB · Visningar: 70

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Har provat vet inte hur många hjälmar innan den här, satt som en smäck på min skalle. Den första att göra det. Har provat allt och lite till av dom mesta hjälmarna men inte hittat någon som riktigt satt ok. Var på väg att ändå köpa en RX7:a för den var mest ok av dom jag hade testat. Så sprang jag på den här. Fast jag köpte min till mässpris, en tusenlapp till till godo inklusive tonat visir.
Nä det är ingen reklam! Blev bara så satans nöjd då man till slut hittar "mössan" efter allt provande:tummenupp

/Uffe

En sådan där har jag med kanon hjälm o köpte den för 1800 spänn nypris!

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Vem tar in KBC?

@Sandstream: Hur är din nya KBC jämfört med din Shoei i avataren? (Modell på Shoei'n?)

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Nej, kändisen med KBC-hjälm finns det många anledningar att vara avundsjuk på men eftersom ni gissar så uselt kommer här en ledtråd modell busenkel.
Hans ex anses av många vara en av världens snyggaste tjejer, hans nuvarande spelar i samma division.

du måste vara felinformerad, jag är singel f.n.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping