Ny lapp, ny hoj...

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Hallå!

Kom på att jag inte skrivit något här, jag är sannerligen färsk på forumet. Ny lapp och ny hoj nu i sommar. Har redan hängt med "Kapten Blåskägg" på en härlig tur norr om stockholm :) Tänkte försöka åka ut på lite korta turer och få lite goa tips på trevliga mc-vägar.

Har iof kört en del hoj, men massa år tidigare, då på crosshoj och på bana. Men det här var något helt annat, riktigt kul!

P.S. Såg det fanns någon tråd om fc-moto.de med övervägande goda erfarenheter. Någon med färska erfarenheter? Tänkte pröva köpa där ifrån....

Ses på vägarna!

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Hej & Välkommen :tummenupp

Ang. fc moto, så har jag nyligen handlat där, dock tog min order 3 månader innan jag fick mitt helställ, men detta på grund av att leverantören inte hade det hemma. Dock sparade jag 4000:- på att köpa det via fc-moto

men när det väl fanns i lager, så tog det 4 dagar att få hem :tummenupp
snabbt, enkelt & billigt

så ring eller maila om lagerstatus innan du lägger din beställning.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Hej & Välkommen :tummenupp

Ang. fc moto, så har jag nyligen handlat där, dock tog min order 3 månader innan jag fick mitt helställ, men detta på grund av att leverantören inte hade det hemma. Dock sparade jag 4000:- på att köpa det via fc-moto

men när det väl fanns i lager, så tog det 4 dagar att få hem :tummenupp
snabbt, enkelt & billigt

så ring eller maila om lagerstatus innan du lägger din beställning.

Jo, helt klart tänker jag kolla lagersaldo innan... Det var det jag uppfattade när jag hittade fc-moto tråden. Verkar mumma att man kan spara en ganska fin slant pengar (att lägga på andra mc-prylar.... vad annars) ;) Tack för svaret!

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
jag beställde ett ställ där nyligen. 3 veckor sedan och jag har mailat 4ggr och frågar om möjlig leveranstid. De har dock totalt ignorerat mig. Som tur är så körde jag på postförskott (vilket verkar vara ett måste om man ska beställa därifrån) så det går ju alltid att ignorera dom tillbaka om det skulle komma några grejor.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
jag beställde ett ställ där nyligen. 3 veckor sedan och jag har mailat 4ggr och frågar om möjlig leveranstid. De har dock totalt ignorerat mig. Som tur är så körde jag på postförskott (vilket verkar vara ett måste om man ska beställa därifrån) så det går ju alltid att ignorera dom tillbaka om det skulle komma några grejor.

Kollade du saldo innan du beställde?! Är det så att det tar tre veckor eller mer även fast prylarna finns på hyllan tänkar jag glömma det lika raskt som jag kom på det... Tycker bara det vore trevligt att kunna spara ett par slantar om det går att göra det på något vettigt sätt.

Tackar för era svar!!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...