Johise511 skrev:2454032Hej! Har i skolan gjort en egen tolkning av SH loggan. Kommentarer och kritk godtages gärna.
kanske ev. tryck till tröjor?
MvH Johan
kiwimaddog skrev:2454036Snyggt ... men tror den lämpar sig bättre till crosshoj.com om du förstår vad jag menar. O sen, o det är enbart mitt tycke, gillar jag färg...
Ja, fy fan för kola som smakar kolatwinner skrev:2454095Det där kändes ju lika misspassande som...Cola med Colasmak...Osv.
sandstream skrev:2454112Ja, fy fan för kola som smakar kola
oz_replica skrev:2454096Fila lite till på den du!
Den ser lite amatörmässig ut (nej tänker inte försöka mig på att göra en bättre själv, om du tänkte citera en viss idol)
Men annars är idéen helt okej!
det är inte bildkvallitén som är kass i det här fallet, tyvärr men loggan var inget vidare enligt min smak.Johise511 skrev:2454608jo, visst kan jag fila mer på den, men pga att man inte får lägga upp stora bilder i forumet blir kvallitén kass..
Johise511 skrev:2454032Hej! Har i skolan gjort en egen tolkning av SH loggan. Kommentarer och kritk godtages gärna.
Henkebenke skrev:2454660Gamla loggan är bra som den är. Synd att det är gay-HD-vingar på sidorna bara.
Henkebenke skrev:2454660Gamla loggan är bra som den är. Synd att det är gay-HD-vingar på sidorna bara.
Swedie skrev:2454048Den loggan som är nu är så vacker så.
Får lite känsla av filmen The Ring kul med initiativ men den ser lite tråkig ut...Johise511 skrev:2454032Hej! Har i skolan gjort en egen tolkning av SH loggan. Kommentarer och kritk godtages gärna.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |