Ny MC Handlare i Sundsvall

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Insåg just att jag missat nåt på världsrankingen.

Skoter och Maskinshoppen har flyttat in från Matfors till Nacksta och har även börjat sälja Italienska hojar. Aprilia, Bimota, MotoGussi mm och inte bara snöskoter. Roligt att utbudet ökar för oss som är hojfrälsta :)

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
KennethN skrev:

Skoter och Maskinshoppen har flyttat in från Matfors till Nacksta och har även börjat sälja Italienska hojar. Aprilia, Bimota, MotoGussi mm och inte bara snöskoter. Roligt att utbudet ökar för oss som är hojfrälsta :)
:banana :yoparty hade jag totalt missat :tummenupp !

Daniel-San

rajraj
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
KTM 450 EXC -07 / CR 250 -01
KennethN skrev:

Hörde jag Aprilia? =))

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
KennethN skrev:
Nej inte på Axvägen. De håller till borta vid Saluhallen på Bergsgatan och som MC handlare har de självklart MC-tillbehör :)

Var där i fredags och kikade lite, dom hade inte fått hem så mycket än men det kommer väl får vi hoppas.

Kul i alla fall att det finns Aprilia i stan nu, då kanske man får möjlighet till våren att prova en.

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
norrlansguld skrev:
Var där i fredags och kikade lite, dom hade inte fått hem så mycket än men det kommer väl får vi hoppas.

Kul i alla fall att det finns Aprilia i stan nu, då kanske man får möjlighet till våren att prova en.

Gammal tråd, men det var ungefär det jag undrade. Kolla på Yammaha, har de MC-tillbehör tycker ni? Tja, om man behöver en hjälm eller skinställ så... Men jämför utbudet roliga produkter med Alviks och MoM vetja. Eller Lelles : )

Kul med Aprilia! Får man höra skönt twinnljud på kvällarna då... Ska kolla in detta när jag kommer hem i jul!

putteb

Live hard, die young.
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
Ingen just nu.
fan vad nice med en aprilia handlare i sundsvall, nu slipper man åka ner till hudiksvall för att få service på hojen

tänkte höra om det någon som har haft något med dom att göra tidigare så dom är grej, och duktiga på sin sak???

är det någon som vet om dom har någon hemsida här på nätet??

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum