Hej nu har jag brytigt lite mot era regler.
jag har inget två hjuligt än.
Funderar starkt på att köpa en Honda CBR900 Fireblad. och efter det införskaffa A-kortet
Dock kan detta ta några veckor till hoj köp för det ska mina försäkrings pengar gå till som blir av min uppeldade Blazer -98
LITE BAKRUND:
kört cross i skogen i många år även ute på crossbanan.
fick min första cross när jag var 4 år detta var en WP80cc
och utväcklat ett stort motor intresse.
När jag blev 16år ville jag ta A1 kortet och köpa 125cc men det blev värsting trimmad moppe
När jag blev 18 år tog jag mitt bertil kort och krockade bilar på hög nivå
Och började frukta för mitt liv av enbart tanken på att sitta en skrevraket.
Nu är jag 23år gammal.
Kör sönder allt jag rör vid men har godkontroll. Men älskar höga farter.
Och börjar känna mig mogen för en SKREVRAKET. Tanken föll in mig på en äldre Honda CBR900 Fireblad för jag har hört om att halvförsäkringen är rätt billig och att det ändå finns lite att ta i med den.
Efterköpet är det tänkt att jag ska bli ett med min hoj och lära känna den inför en uppkörning.
Ha det gött alla SPEEDERS där ute
jag har inget två hjuligt än.
Funderar starkt på att köpa en Honda CBR900 Fireblad. och efter det införskaffa A-kortet
Dock kan detta ta några veckor till hoj köp för det ska mina försäkrings pengar gå till som blir av min uppeldade Blazer -98
LITE BAKRUND:
kört cross i skogen i många år även ute på crossbanan.
fick min första cross när jag var 4 år detta var en WP80cc
och utväcklat ett stort motor intresse.
När jag blev 16år ville jag ta A1 kortet och köpa 125cc men det blev värsting trimmad moppe
När jag blev 18 år tog jag mitt bertil kort och krockade bilar på hög nivå
Och började frukta för mitt liv av enbart tanken på att sitta en skrevraket.
Nu är jag 23år gammal.
Kör sönder allt jag rör vid men har godkontroll. Men älskar höga farter.
Och börjar känna mig mogen för en SKREVRAKET. Tanken föll in mig på en äldre Honda CBR900 Fireblad för jag har hört om att halvförsäkringen är rätt billig och att det ändå finns lite att ta i med den.
Efterköpet är det tänkt att jag ska bli ett med min hoj och lära känna den inför en uppkörning.
Ha det gött alla SPEEDERS där ute