Ny medlem.

woodpilot56

Lollo
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
CBR 1100 XX
Hej jag är ny medlem.

Eftersom jag har taggen woodpilot56, så är det inte så svårt att gissa att jag håller på med trä. Jag är möbelsnickare till yrket och jobbar som yrkeslärare i möbel och inredningssnickeri på Trä & design, Haraldsbogymnasiet i Falun.

Jag bor i Djurmo där också Touringbutiken finns.
Jag blev inspirerad av två medlemmar i sporthoj.com. Först "Duckie" och senare "stef@n", som jag känner sedan länge. Duckie träffade jag på Monztabanan för en vecka sedan och där blev jag biten ordentligt av bankörning. Vi åkte tillsammans med några av Tourringklubbens medlemmar och under ledning av SMC instruktörer Olle och Gus. Men jag och min gamla Bettan (XJ 900 -83) som den fick heta den dagen, får hålla ihop denna säsong ut, men nästa kanske det blir ett byte till en sporthoj.

Hur som helst skall jag följa snacket här på siten för att se vad det kan ge under hösten och vintern. Kanske någon kommer med tips om en lämplig bike för mig.

Mvh. Lollo ( som är mitt smeknamn)

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
woodpilot56 skrev:
2445055 Hej jag är ny medlem.

Eftersom jag har taggen woodpilot56, så är det inte så svårt att gissa att jag håller på med trä. Jag är möbelsnickare till yrket och jobbar som yrkeslärare i möbel och inredningssnickeri på Trä & design, Haraldsbogymnasiet i Falun.

Jag blev inspirerad av två medlemmar i sporthoj.com. Först "Duckie" och senare "stef@n", som jag känner sedan länge. Duckie träffade jag på Monztabanan för en vecka sedan och där blev jag biten ordentligt av bankörning. Vi åkte tillsammans med några av Tourringklubbens medlemmar och under ledning av SMC instruktörer Olle och Gus. Men jag och min gamla Bettan (XJ 900 -83) som den fick heta den dagen, får hålla ihop denna säsong ut, men nästa kanske det blir ett byte till en sporthoj.