Ny medlem.

woodpilot56

Lollo
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
CBR 1100 XX
Hej jag är ny medlem.

Eftersom jag har taggen woodpilot56, så är det inte så svårt att gissa att jag håller på med trä. Jag är möbelsnickare till yrket och jobbar som yrkeslärare i möbel och inredningssnickeri på Trä & design, Haraldsbogymnasiet i Falun.

Jag bor i Djurmo där också Touringbutiken finns.
Jag blev inspirerad av två medlemmar i sporthoj.com. Först "Duckie" och senare "stef@n", som jag känner sedan länge. Duckie träffade jag på Monztabanan för en vecka sedan och där blev jag biten ordentligt av bankörning. Vi åkte tillsammans med några av Tourringklubbens medlemmar och under ledning av SMC instruktörer Olle och Gus. Men jag och min gamla Bettan (XJ 900 -83) som den fick heta den dagen, får hålla ihop denna säsong ut, men nästa kanske det blir ett byte till en sporthoj.

Hur som helst skall jag följa snacket här på siten för att se vad det kan ge under hösten och vintern. Kanske någon kommer med tips om en lämplig bike för mig.

Mvh. Lollo ( som är mitt smeknamn)

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
woodpilot56 skrev:
2445055 Hej jag är ny medlem.

Eftersom jag har taggen woodpilot56, så är det inte så svårt att gissa att jag håller på med trä. Jag är möbelsnickare till yrket och jobbar som yrkeslärare i möbel och inredningssnickeri på Trä & design, Haraldsbogymnasiet i Falun.

Jag blev inspirerad av två medlemmar i sporthoj.com. Först "Duckie" och senare "stef@n", som jag känner sedan länge. Duckie träffade jag på Monztabanan för en vecka sedan och där blev jag biten ordentligt av bankörning. Vi åkte tillsammans med några av Tourringklubbens medlemmar och under ledning av SMC instruktörer Olle och Gus. Men jag och min gamla Bettan (XJ 900 -83) som den fick heta den dagen, får hålla ihop denna säsong ut, men nästa kanske det blir ett byte till en sporthoj.

Hur som helst skall jag följa snacket här på siten för att se vad det kan ge under hösten och vintern. Kanske någon kommer med tips om en lämplig bike för mig.

Uälkåmmän!:)

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
woodpilot56 skrev:

Välkommen.. Jag är oxå rätt så ny här, men det är ett kanonforum om man undrar över någonting, och ett perfekt sätt att hitta tex banåkning. Jag var på Monzta för ett par veckor sen o körde bana för första gången, är helt såld på det och ska dit igen 23:e och 24:e för att köra.

Nannor

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2005
Hoj
GSX 1100F
Välkommen woodpilot56

woodpilot56 skrev:

Välkommen!!!

Roligt att se en kille på en riktig XJ 900, nämligen en 83:a.
Hade en likadan som första hoj. Den var busrolig för mig som då var grön på detta med hojar.
Det är väl ändå inte så att den är röd/vit/blå?
Min var i alla fall det och hade ett hemma snickrat 4t1 som väsnades värre än f_n själv.
Jag var definitivt inte populär hos granntanten :D .
Hon påstod att jag skitade ner hennes blommor och gräsmatta.

Än en gång VÄLKOMMEN

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...