vem säljer?vad kostar?bebbe skrev:Kolla även på dessa närbilder![]()
vem säljer??bebbe skrev:Det är en Kina moppe men den kostar 4950Kr. Kopian den är gjord av går lös på ca 25,000![]()
E22 skrev:vem säljer??
Tack för hjälpen, de var allt jag behövde veta.då var det bara till att beställa dåJosafan skrev:Jag hjälper E22 lite på traven, han verkar inte ha det lätt....![]()
http://www.cuihan.com/LY-CIG 14 series.htm
LÄNGST NERE!
Förresten, glömde att skriva, priset står under bilden, strax till höger, i fall du inte hittar det.![]()
Skorpan skrev:är inte det 14F ???
så såg den förra ut....bebbe skrev:Det är den som kallas för det på cui hans sida nu. Men det fanns ju en annan modell innan. Den kanske fortfarande finns kvar![]()
Enligt de som har kört den äkta varan av de bägge varianterna så skall denna senare vara en bättre hoj. Den som är på sidan nu är en kopia utav en Polini 911 Dream bike medans den som fanns innan var en kopia på en Blata B1. Blata kopian skall ha ca 6,5hkr medans denna sista Polini replikan skall gå lös på nästan 9,5hkr![]()
Skorpan skrev:så såg den förra ut....
tyckte den var vass,nu när man kollade på den nya modellen på sams sida så var jag lite tveksam (tyckte den såg lite konstig ut) men nu när man ser den från en annan vinkel så är det ETT KLART MÅSTE HA BEGÄR!!! den röda som du slängde upp FETROCKAR!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skorpan skrev:denna jag mena,den ser lite konstig ut med denna vinkeln...![]()
FreddaAbborre skrev:Hmm... ALuboxram.. Mysigt. Bara hoppas att det inte är kina aluminium då....
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Helgen efter midsommar arra... |
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |