Estremo skrev:Varför köper man Nokia?
den är svin bra jag har en självGustav1 skrev:Var precis iväg och impulsköpte en ny mobil. Nokia 6610 blev det. Någon som vet om den är bra?
Aha, nu ser jag. Då förstår jag.Sergeant skrev:Det är G1 vi pratar om nu . Han är ju som sagt inte riktigt frisk
Precis! man ska vara stolt svensk o hålla sig till (Sony)Ericsson och Neonode(om den nu kommer nån gång)Estremo skrev:Varför köper man Nokia?
Uppuppupp, inte Qtec. Vi ska hålla oss till svenska mobiler. Funderar på att byta min P800 mot en P810 när den kommer. Är lite osäker på Neonode än så länge.kajlyl skrev:Precis! man ska vara stolt svensk o hålla sig till (Sony)Ericsson och Neonode(om den nu kommer nån gång)
..jag börjar dock små snegla på en Qtec
Ludde skrev:Tacka vet jag ALCATEL!!!! Det e riktiga telefoner det!!! Billiga, och håller för allt!! Nu kostar ju en OT 311 bara 399:- på siba... Med kontantkort... Funderar nästan på att köpa på mig ett par... Kom häromdan på att den också har högtalarfunktion!!
HA DE GÔTT
Snabbe_jag skrev:Alcatel har jag haft en och aldrig mer
Fransmän ska hålla sig till att göra vin och ost
Ludde skrev:Hmm... Vad hade du för någon??? Jag har en OT 311 och en OTE, och båda funkar hur bra som helst... Tom efter mycket misshandel... Men, men alla tycker olika!!
HA DE GÔTT
Snabbe_jag skrev:Det var många år sen jag hade en sån skittelefon men som sagt aldrig mer
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|