Ny norrlänning som hittat hit :)

mhh

Tummen mitt i handen
Gick med
25 Feb 2008
Hoj
Yamaha R1 -05
Då har man äntligen slagit sig ner efter att ha flyttat runt de senaste 10åren. Konstigt nog så hamnade man uppe i Luleå, stället jag vägrade ens fundera på att flytta till för när jag var 20.

Har införskaffat mig en R1 - 06 till ett vettigt pris som behöver en hel del renovering. Men hobbyprojekt är kul och förhoppningsvis kommer den hinna bli klar till sommaren. Skulle vara en fin 30års present till migsjälv :rolleyes:

Lite "hemsk" förstahoj att köpa ja.. Men den dök upp och jag kunde inte motstå frestelsen :galen

Kortet ska tas isommar så man slipper vara lika nojig som man varit tidigare då man varit ut och svängt runt.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Välkommen hit! Och du bor ju precis på alldeles rätt ställe för att få en lång hojsäsong. :D

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Välkommen hit! Och du bor ju precis på alldeles rätt ställe för att få en lång hojsäsong. :D

Precis! Också du har fattat att det är rätt bra med dagsljus dygnet runt och ligga i topp i solligan varje år. På vintern kör man dubbad cross på skoterspår, det fattar väl alla? :tummenupp

mhh

Tummen mitt i handen
Gick med
25 Feb 2008
Hoj
Yamaha R1 -05
dagsljus dygnet runt är riktigt skönt.. ser fram emot de veckor man jobbar eftermiddag och hoppar på hojen 22.30 och kan dra ut och det fortfarande är ljust :)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!