Välkommen.
(Jag är sån där konstig människa som kör lillninja trots att jag har körkort för tung mc.)
Tackar!
Välkommen. Kör själv 250r sedan början av april. Är helnöjd då jag inte haft nån annan hoj som är så lätthanterlig då jag är så liten.
Se till att inte köra över bergskanterna som man har sett i tex Initial D.
Tackar, nej bergskanterna tänkte jag hålla mig ifrån faktiskt
Välkommen!
Radioaktivt regn... intressant!
Tack! Hahaha, ja man blir lite nojig.
Tjena!
Stämmer det att man i Japan inte får ha större/tyngre hoj än att man kan lyfta upp den från "liggande läge" så att säga?
Bara en lustig sak jag hörde för typ tio år sen och handen på hjärtat skulle det ju inte vara det konstigaste i japan om man säger så!
Ha de!
/Fredde
p.s Hoppas du/ni klarat er bra trots den fruktansvärda katastrofen som drabbade er.
Tjena, jo det stämmer det där med att man måste kunna lyfta cykeln samt nå ned till marken med båda tåspetsarna. Vi klarade oss bra och Tokyo var en bit ifrån så, men blev mest lite skraj av alla skalv och kärnkraftverket förstås. Tackar!
alldeles stråålande
hejhej
Tjena!
Välkommen
jag är mest intresserad av att köra INNE i Tokyo. Är det som dom säger en racingbana?
Tackar! Det där med racingbana kan jag inte säga att jag känner igen, kanske beror på var man är. Tokyo har galet mycket MC-poliser och de är helt galna, gör inget annat än att träna och jaga oss när det är fint väder...
http://www.youtube.com/watch?v=AVEWhQd80Vs
Men hittar jag något som liknar en racingbana så återkommer jag
Välkommen
Stämmer det att det är 80-blås på motorvägarna i Japan?
Hur går det till när man tar mc-kort i Japan?
Tackar! Ja det stämmer det där med hastigheten...men det existerar faktiskt nationella motorvägar som har 100 km/h som hastighetsgräns! Hastigheterna är det väldigt få som håller på motorvägarna.
Det var faktisk jävligt krångligt och dyrt att ta MC-kort här, gick på ca 20 000 SEK! Sedan var det väldigt mycket prov, bägge teoretiska och praktiska samt några timmar simulator samt hjärt- och lungräddning.
Om du vill veta något mer kan du väl specificera dig lite mer, jag svarar gärna, men det var en del att gå igenom för att få den här lappen!
Balansera på en bom på tid, slalom på tid, emergency break, starta i en backe är det jag kommer på just nu.