Ny på forumet

Zandis

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR600
Tjenare på er!

Ja, då har jag oxå blivit medlem på sporthoj.

Ligger i soffan och softar efter drygt 25 mil på hojen i dag:) bla. hittade jag några sköna kurvor i Vaxholmstrakten

Trist att vädrets makter inte var med hela tiden, hojen blev skitig som f_n i regnet, surt...

Ha det bra där ute!

Mvh Zandis
 

Gabor

Guest
FY fAN..du vet inte vad du gett dig in i...som ett gift, värre än alla sorters droger tillsammans...

ett gissel du aldrig kommer attta dig ur...sluta innan det tar tag i dig och förgiftar din själ..du är enast nere på samhälets botten och krälar...


Jag vet, jag är gammal å kan inte ta mig ur ...

Välkommen i galenskapens värld av 2 hjul å en massa skoj. :D :yoparty
 

Zandis

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR600
Tackar!

Ska ta ett litet snack med vädergudarna innan nästa repa med hojen:) alternativt inte alls lita på SMHI utan bara gå på ren intuition:D :D kanske ta med ett regnställ oxå det brukar ju även det sämsta vädret att klarna upp.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
"FY fAN..du vet inte vad du gett dig in i...som ett gift, värre än alla sorters droger tillsammans...

ett gissel du aldrig kommer attta dig ur...sluta innan det tar tag i dig och förgiftar din själ..du är enast nere på samhälets botten och krälar...


Jag vet, jag är gammal å kan inte ta mig ur ...

Välkommen i galenskapens värld av 2 hjul å en massa skoj."

Han inser inte sitt eget bästa och vet hur rätt han har. Bara en av alla dårar du lär stöta på. Jag är en annan och jag är ledig denna veckan och vad fan gör man? Beklagligt... :D

Tips till dig. Aldeles gratis är det också!

Klicka på Svara-knappen under det inlägg du vill "quota" så skall du se att det går mycket bättre. Då ser den du "quotat" att du svarat på hans/hennes meddelande under Visa Svar-knappen.

Lycka till.. :tummenupp
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Ja fan, det blir ju jobbigt att sitta och skriva av föregående inlägg när man vill svara. Men en del kanske har all tid i världen :D

Jo. Sen kan man inte lite på att det blir rätt heller! Det är ju sedan gammalt att o man skall ha något rätt gjort så får man göra det själv!
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Skräm inte dom nya användarna :eek:rdningsvacKt

Heeeej farbrorn... :kär :juckapåbenet :anna

Bioturbo skrev:
"Ju. Senn kan man inte litu på att det bkir fätt heller! Det är mju sedan gamma att mo man skall han ågot rätt kjort så får man göra det med sej själv!!!!!!!!!!!111!"

Ja testar att skriva de du skrev, de va jåbbit :puhh


Ja. Å bara får att du gjorde så där så kommer inte jag att se att du skrivit till mig. Så nu får du inga svar! :koko
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top