Ny på SH...

• Thread starter Konrad Haifa
  • Start date

Konrad Haifa

Guest
Hej, jag kände att mc-abstinensen började göra sig påmind och då tänkte jag att den kunde stillas (eller bli än värre?) av att bli medlem här på SH. Jag fick ett återfall för ett par år sedan att köra hoj igen men eftersom jag inte visste hur mycket tid jag skulle få över för att köra så tänkte jag att det får bli en billig hoj. Även försäkringsmässigt. Men ändå sporthoj. Och det egentligen enda som var intressant var en Kawa ZXR 750 -91 eller -92. Jag ville ju ha slangarna på tanken... Var även sugen på GSX-R -90 till -95, men Kawa blev det. Allt i original. Fick med en Polini kolfiberdämpare. Efter att jag satt på den så minns jag vid första körningen att jag hade ett leende på läpparna från örsnibb till örsnibb! Det lät ju sååå gott. Men nu väntar ompackning av gaffel först, sen är det dags att skicka ut.

Konrad Haifa

Guest
Tack för välkomnandet!

Tack för det, och ja, det är en gó hoj. Lite stor för mig som är lite under medellängd men det får jag ta. Bra sitthöjd är det dock för mig.

Konrad Haifa

Guest
Tack för alla välkomnanden! Jag bor i Tolered, Hisingen. Ska hitta nån bild och lägga upp!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...